Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Norge - Bor her Sverige - Ferie - Over 5 ganger Danmark Kjørt igjennom + ferie - over 10 ganger Tyskland - Kjørt igjennom + ferie - ca 4 ganger Østerriket Kjørt igjennom + ferie - 2 ganger Polen - Var her med skolen - 1 gang Spania - Ferie - 5 ganger Hellas - Ferie - 1 gang Tyrkia - Ferie - 1 gang England- Fotball Kamp - 1 gang + Nederland som mellomlanding når vi skulle til England. Endret 16. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 + Nederland som mellomlanding når vi skulle til England. Mellomlandinger teller ikke. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland England Ungarn Bosnia Kroatia Hellas Spania Sør-Afrika India Lenke til kommentar
banned Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Norge Sverige Danmark USA woho, kjempe mange land må jeg si Lenke til kommentar
Melanie Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Norge Sverige Danmark Tyskland Østerrike Sveits Tsjekkia Frankrike England Scotland Hellas Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Norge Sverige Finland Egypt Og 15 minutt i Danmark Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Norge Sverige Danmark Tyskland Spania Frankrike Italia Venezuela Sveits Hellas England Skottland Monaco Endret 29. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Oi, jeg tror jeg må ta frem kartet for å få husket alle..: Norge Sverige Danmark Finland Estland Latvia Litauen Belgia Polen Tyskland Nederland Ukraina Tsjekkia Slovakia Ungarn Slovenia Kroatia Hellas Sveits Østerrike Italia Spania Egypt ..og om noen dager, Kina Har vel egentlig hele vest/øst-europa bortsett fra storbrittania og de mest ustabile av østblokklanda.. edit: kommer til 24, snarlig 25 (iberegnet monaco) når jeg teller over lista. Interrail har en stor del av æren for det, man rekker fryktelig mange land om man vil. edit 2: Monaco hadde jeg glemt, takk til Jonas Kina unnagjort! Lenke til kommentar
Johari Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Norge (bor her) Island Sverige Danmark heh, nei skal nokk ut å se verden når den tid kommer ja, akkurat nå er det utdanning og jobb som står øverst på listen Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Norge(bor her) Spania(født her, er halvt spansk) Marokko(er halvt marokaner) Tunisia Egypt Sør Afrika Israel(bror som bor her) Iran Saud Arabia Dubai(nydeeeeelig her) Frankrike Tyskland Belgia Italia(søster som bor her) Bulgaria Brasil Costa Rica(elsker det stedet her)Anbefales! Singapore Thailand Malaysia Edit: glemte jo da England, ikke så gla dette landet, men har jo bare vært i London da :/ Nå vil jeg til caribbean aaaaaah, men skal til Krotia denne sommern,.Vi får se,. Endret 30. april 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Nå vil jeg til caribbean aaaaaah, men skal til Krotia denne sommern,.Vi får se,. Godt hende at ikke jeg har fulgt med i geografitimene på skolen, men hvor er Krotia? Du har vel tilfeldigvis ikke forvekslet Krotia med Kroatia? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det virkelig nødvendig å henge seg opp i det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå vil jeg til caribbean aaaaaah, men skal til Krotia denne sommern,.Vi får se,. Godt hende at ikke jeg har fulgt med i geografitimene på skolen, men hvor er Krotia? Du har vel tilfeldigvis ikke forvekslet Krotia med Kroatia? Har du ikke hørt om Krotia?Hvilken verden er du fra? Neida mente seff Kroatia, liten skrivefeil bare..Hvar i Kroatia er planen,. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært i disse (22) landene: Norge (bor her) Filippinene (har feriehus her Finland (jobb/ferie) Sverige (Handletur til svinesund Danmark (jobb/ferie) Tyskland (ferie) Nederland (ferie) Belgia (ferie) Luxemburg (ferie) Sveits (ferie) Østerrike (ferie) Italia (ferie) Hellas (ferie) Frankrike (ferie) Tjekkia (ferie) Ungarn (ferie) Latvia (ferie) Tyrkia (ferie) Monaco (ferie) Spania (ferie) USA (jobb/ferie) England (jobb/ferie) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Mine snart 13 land: Norge (Bor her) Finland (Masse slektninger, vært der ca 10 ganger) Ferie: Sverige Danmark New York (Mamma bodde der før jeg ble født. Hu bestillte en måned i stedet for to uker med et uhell (non refundable spesialtilbud elns.) men jeg kjedet meg ikke en eneste dag) England + Skotland Tyskland Italia Sveits Østerrike Luxemburg Hellas Skal til Belgia i sommer på Formula 1 EDIT: Skotland er visst ikke et land stakar Endret 4. mai 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er visst mange som tror Skottland er et eget land, men de er ikke mere eget land enn Rogaland eller Oppland. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er det da? Skottland er jo et eget nasjon, eget flagg, egen minister, hovedstad, men visst du tenker på Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland i kortform Storbritannia, så tror jeg , jeg skjønner du mener? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det samme kan sies om statene i USA, men de er ikke medlem av FN og de har ingen ambassader noe sted. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Danmark England USA Nederland Tyskland Østerrike Sveits Frankrike Spania Hellas Kroatia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Norge Sverige Finland Danmark Russland Polen Tyskland Luxembourg Frankrike Belgia Nederland Spania Italia USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå