Engberg Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Norge Sverige: Ferie/biltur Danmark: Ferie/biltur Tyskland: Ferie/biltur Spania: Ferie Hellas: Ferie Endret 27. mars 2009 av Engberg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Norge Danmark (én gang på ferie, reist gjennom flere ganger) England (én gang) Tyskland (flere ganger, >10) Spania (én gang) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Norge (bor her) Sverige (sötabror, mista tellinga på hvor mange turer) Danmark (ferie, mellom 10 og 20 ganger) Polen (skoletur) Tyskland (ferie en gang, skoletur) England (bilferie til noen kjentfolk, en gang) Endret 29. mars 2009 av aGal Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 NorgeDanmark (én gang på ferie, reist gjennom flere ganger) England (én gang) Tyskland (flere ganger, >10) Spania (én gang) Har du ikke vært i Sverige? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sverige Danmark Tyskland Hellas Italia Tsjekkia England Østerrike Frankrike Italia, hellas og Tyskland er favorittene Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sverige Danmark Tyskland Hellas Italia England Østerrike Frankrike Skotland USA Sør-Afrika Spania Malta Portugal Er en del av landene jeg har værti flere ganger. Lenke til kommentar
tli Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Norge: Bor her Danmark: Ferie Tyskland: Ferie / jobb Frankrike: Ferie Sveits: Ferie Hellas: Ferie England: Skoletur Sverige: Ferie Israel: Ferie / studietur Finland: Ferie / studietur Estland: Ferie USA: Ferie / jobb Nederland: Forsinka fly, måtte overnatte Tilsammen 13 land Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 NorgeSverige: Ferie og harryturer Danmark: Ferie Spania: Ferie Italia: Ferie Monaco: Dagstur innom der. Totalt seks land. Det var ikke så mange Dagstur til Monaco uten å ha vært innom Frankrike? Hehe, glemte Frankrike. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sverige Danmark Finland Russland Skottland England Frankrike Tyskland Hellas Spania Kypros Bulgaria Tyrkia I sommer kan både Sveits, Italia, Liechtenstein, Østerrike og Monaco krysses av dog. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Frankrike ( er født der og pappa er fransk) Russland ( har bodd der i fire år og mamma er russisk) Tyrkia Tyskland England Italia Sverige Danmark Polen Har vært i mange rebublikker i Kaukasus Nå bor her i Norge:) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Spania Kypros Og et par andre land i syd Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Norge (bor her) Sverige (2-3 ganger, husker faktisk ikke) Danmark (Legoland 2, København 1) Nederland Belgia Luxembourg Liechtenstein Spania (2 ganger) England (Jersey og Gibraltar) Hellas Frankrike Tyskland 12 ble det da Har et stort ønske om å reise til USA, så det blir vel i den nærmeste fremtid håper jeg Edit: Surra litt! Endret 1. april 2009 av Miamen Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Norge - Bor her. Sverige - Ferie. Danmark - Ferie, gjennomkjøring, slekt og fotballcuper. Tyskland - Ferie. Rhindalen er strålende! Frankrike - Ferie og franske venner. Spania - Ferie. Andorra - Vært innom flere ganger mens jeg har vært i Frankrike eller Spania. Alt er tax-free, men pizzaen smaker forferdelig. Geitemelk-ost er ikke å anbefale. Luxemburg - Gjennomkjøring. Sveits - Ferie. Østerrike - Ferie. Hellas (Kreta) - Ferie. England - Fotballkamper. Sett alle de fire store nå, må si jeg er fornøyd Skal sannsynligvis til Kroatia og Italia i sommer. Det blir 12 (+2) til sammen Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Må si at jeg har fått det inntrykk av at mange på forumet her har vært i USA, selv om det er langt unna og såpass dyrt og reise dit. Men USA er jo verdens desidert fineste og mest spennende reisemål. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Må si at jeg har fått det inntrykk av at mange på forumet her har vært i USA, selv om det er langt unna og såpass dyrt og reise dit.Ikke så dyrt å komme seg dit med tilbud ned i 2600,- som har kommet i det siste. Men USA er jo verdens desidert fineste og mest spennende reisemål.Dette vil mange utfordre deg på. Smak og behag vil selvsagt variere, men så mye nordmenn kjenner til USA fra film og tv er det absolutt ikke blandt de mest spennende og eksotiske reisemål, det går vel mer på gjensyn og gjenkjennelse. Og hva er så mye "finere" i USA enn i resten av verden? Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg har vært i: 8 land alt i alt Norge: bor her Tyskland: har slektninger der Sverige: Liseberg, gjennomkjøring til Finland og Danmark og Regatta Finland: seilte Nordisk mesterskap i Optimistjolle der for noen år siden Danmark: Ferie med legoland, randers reinskog og co. og Nordisk mesterskap i optimistjolleseiling for noen år siden Italia: Ferie i Roma Firenze og Pisa Franskrike: ferie i Sør Vatikanstaten: I Romaferien var dette et nærliggende valg Endret 9. april 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Norge selvfølgelig Sverige danmark - var for liten til å huske noe Frankrike - var for liten til å huske noe Marokko England Polen Tyskland Spania - var for liten til å huske noe Finland Endret 9. april 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Norge Sverige England Frankrike Polen Tjekkia Bosnia Kroatia Bulgaria Romania Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Og hva er så mye "finere" i USA enn i resten av verden? Det finnes selvfølgelig ingen fasitsvar på dette. Men etter at jeg var der, forelsket jeg meg fullstendig i landet. Hvorfor vet jeg ikke, men det er mulig det har noe med at hvis man hadde bodd der så hadde det vært noe helt annet enn å bare se det gjennom en turist sitt øye, hvilket som jeg gjorde. Endret 13. april 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Norge (bor her) Sverige( maaange ganger, på grunn av en del av familien min bor der) Iran( vært der også mange ganger før, foreldrene mine kommer fra Iran) Malta( fantastisk sted) Polen( klassetur) Frankrike( alle må jo dit engang) England( Liker du fotball, så må man vel ta en tur til balløya) Neste tur blir vel USA, neste sommer:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå