Ctarli Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har vært i 10 land Norge (bor jo her) Danmark (ferie) England (fotballtur) Nederland (ferie) Kina (ferie) Filippinene (ferie) Spania (ferie) Tyrkia (Treningsleir) Hellas (partytur) Tyskland (shoppingtur) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke så fryktelig mange.. Norge - Bor her Sverige - Harrytur! Danmark - Ferie + treningsleir (2 ganger) England - Ferie Skottland - Ferie Polen - Skoletur, hvite busser Tyskland - Samme som over Spania - Ferie Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Norge: Bor her og har hatt bobilferietur(yay!). Sverige: Flere ganger; Ferie, Håndballcup. (Veldig glad i Stockholm) Finland: Ferie. Danmark: Flere ganger; Ferie, Håndballcup. Tyskland: Ferie. Tyrkia: Ferie. Har ikke vært i fryktelig mange land, men det kommer seg nok i framtiden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) min liste: -norge (har vært på innenlands reise også) -sverige -danmark -tyskland -nederland -irland -england -skottland -usa -mexico -tanzania -kenya -egypt -sør-afrika capetown -cayman island -belize -honduras -spania -portugal -frankerike -italia -vietnam -(karibien; george town og cayman island) -(vatikanstaten) kun ferie. Endret 20. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har vært i: - Danmark - Spania - Hellas - Bulgaria - Tyrkia - Frankrike - England - Dominikanske Republikk - Polen - Tyskland - Tsjekkia - Egypt 12 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vet er en gammel post men svarer bare her så har jeg full telling - Norge: bor her - Danmark: ferier og besøk av noen kjente - Tyskland: klassetur og ferier - Polen: klassetur - Ungarn: besøk av mitt søskenbarn som studerer medisin i Budapest - Nederland: tur med speideren - Frankrike: ferie - Portugal: ferie - Spania: ferie - Hellas: ferie - Tyrkia: ferie - Kypros: ferie Noen land jeg aldri kommer til å reise til frivillig: - Russland: jeg er en forsvars-geek og tolererer ikke de militær operasjonene som holdes langs Norges grenser i nord for å teste vårt forsvar. - Sverige: takler bare ikke svensker 12 land Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg tok visst ikke med Norge Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Norge Sverige Danmark Spania Hellas England Skottland Tyskland Østerrike Frankrike Belgia Nederland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har vært i: Norge - Bor her Sverige - En del ganger, treningsleir, fotballturnering etc Danmark - Helgeturer, ferie etc England - Manchester og London, fotballkamper Tyskland - Vært i diverse byer, Berlin, Munchen, Frankfurt etc Sveits - Kjørt gjennom og overnattet i en sveitsisk by på vei til Frankrike med bil Østerrike - Samme som Sveits egentlig Italia - Roma, Milano, Firenze, Torino, Napoli, Amalfi-kysten, det meste (Ferie) Luxembourg - Kjørt gjennom, og spist lunch der (Teller det?) Belgia - Samme som Sveits, bare på en annen tur. Frankrike - Ferie, vært i mange byer og steder, Paris, Nice, Avignon etc Spania - Er der noen ganger i året + skal dit på treningsleir i påsken Portugal - Ferie, Lisboa og diverse andre steder Kroatia - Ferie, Split, Dubrovnik, Hvar Vatikanet - Tja, var der da jeg var i Roma, men det teller vel for det...? San Marino - Har faktisk spist middag der med damelandslaget i fotball, etter bortekamp mot Italia Bosnia - Kjørt gjennom på vei fra Split til Dubrovnik, og inntatt lunch der USA - Ferie, vært i New York, San Francicso, Los Angeles, San Diego, Seattle etc etc Mexico - Ferie Bermuda - Ferie Monaco - Helgetur på Supercup-finale mellom AC Milan og Sevilla Skal til Australia til høsten + to ganger til Spania, først i påsken og så til sommeren Blir vel 20 tror jeg... Endret 18. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg har vært i: Norge Sverige England Hellas Tyrkia De forente arabiske emirater (dubai) Nederland (et par timer) Frankrike (nå på Torsdag) USA (nå på Torsdag) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nederland (et par timer)Frankrike (nå på Torsdag) USA (nå på Torsdag) Du regner vel ikke mellomlandinger som et besøk i landet? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Oi, jeg tror jeg må ta frem kartet for å få husket alle..: Norge Sverige Danmark Finland Estland Latvia Litauen Belgia Polen Tyskland Nederland Ukraina Tsjekkia Slovakia Ungarn Slovenia Kroatia Hellas Sveits Østerrike Italia Spania Egypt ..og om noen dager, Kina Har vel egentlig hele vest/øst-europa bortsett fra storbrittania og de mest ustabile av østblokklanda.. edit: kommer til 24, snarlig 25 (iberegnet monaco) når jeg teller over lista. Interrail har en stor del av æren for det, man rekker fryktelig mange land om man vil. edit 2: Monaco hadde jeg glemt, takk til Jonas Endret 24. mars 2009 av toth Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Norge Sverige: Ferie og harryturer Danmark: Ferie Spania: Ferie Italia: Ferie Monaco: Dagstur innom der. Totalt seks land. Det var ikke så mange Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 NorgeSverige: Ferie og harryturer Danmark: Ferie Spania: Ferie Italia: Ferie Monaco: Dagstur innom der. Totalt seks land. Det var ikke så mange Dagstur til Monaco uten å ha vært innom Frankrike? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har vært i Norge, Sverige og Danmark. Pappa sa han skulle ta oss med til syden når vi lærte oss å gå, men det begynner jo å bli en stund siden. Og kanskje kanskje til Nederland i desember? Kanskje? Lenke til kommentar
Gege Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har vært i: Norge (Bor her) Sverige (Stockholm, Gøteborg, og selfølgelig Strømstad) Danmark (Color Line, kort tur i land) Hellas (Kreta, ferie) Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 NorgeSverige: Ferie og harryturer Danmark: Ferie Spania: Ferie Italia: Ferie Monaco: Dagstur innom der. Totalt seks land. Det var ikke så mange Dagstur til Monaco uten å ha vært innom Frankrike? Baat? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) NorgeSverige: Ferie og harryturer Danmark: Ferie Spania: Ferie Italia: Ferie Monaco: Dagstur innom der. Totalt seks land. Det var ikke så mange Dagstur til Monaco uten å ha vært innom Frankrike? Baat? Italia Endret 27. mars 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har vært i: Sverige: Jobb, ferie Danmark: Ferie Færøyene: Ferie Storbritannia: Jobb Tyskland: Jobb, ferie Spania: Jobb, ferie USA: Ferie Sør-Korea: Jobb Man føler seg så bereist helt til man fører alle landene opp på en liste Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Norge Sverige: Ferie, harrytur Danmark: Ferie Tyrkia: Ferie Bulgaria: Ferie Spania: Ferie USA: Ferie Thailand: Ferie England: Ferie Ungarn: Ferie Hellas: Ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå