Yaricks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Norge (Obviously) Sverige (Familie her) Danmark (Ferie) England (Ferie) Frankrike (Ferie) Hellas (Ferie) Spania (Ferie) Portugal (Ferie) USA (Ferie) Thailand (Jobb Video oppdrag) Kroatia (Ferie) Bosina (Ferie) Slovakia (Ferie) Estland (Var med korpset) Finland (Bare en veldig kort tur) Italia Monaco Alt i alt: 17 land! EDIT: Glemte to land Endret 2. februar 2009 av Yaricks Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Venezuela (bor her) Brasil Norge Sverige Danmark Tyskland Polen Tsjekkia Frankrike England Monaco Hellas Tyrkia Malta Til hoesten reiser jeg hjem til Norge og drar rett til Spania, neste aar skal jeg reise verden rundt. Her er helten min, quiero ser como el!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Venezuela (bor her) Hva gjør en Nordmann i Venezuela? Og er fremdeles turen opp på Avila ett av de få trygge stedene man kan gå? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skavvisee ikke så mange trur jeg... Norge (Du'h) Sverige Finland Danmark Polen Tyskland Østerike Sveits Italia San Marino (hvis det teller) Spania Tyrkia Hellas Kypros, hvis det teller som eget land Tror det var alle, iallefall alle jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Norge Sverige Danmark England Skottland (Wales, er dette et eget land?) Portugal Chile Tunisia Italia Kroatia Island Kina (Tibet) Tyskland Polen Hellas Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kypros, hvis det teller som eget land Ja, Kypros teller som et land. San Marino (hvis det teller) Ja, San Marino teller som et eget land. Endret 5. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 [...]Skottland (Wales, er dette et eget land?) [...] (Tibet) Disse 3 er ikke egne land, men regionene er absolutt verdt å besøke likevel. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Venezuela (bor her) Hva gjør en Nordmann i Venezuela? Og er fremdeles turen opp på Avila ett av de få trygge stedene man kan gå? Det skal sies at det ikke er det tryggeste landet du kan dra til. Mye sikkerhet og man har ikke den friheten vi har i Norge. Men du vender deg fort til aa leve slik, alt blir en rutine. Du har rett i at Caracas er en stor og skummel plass, men det er et stort land og alt er ikke som i hovedstaden. Selv bor jeg i Merida oppe i Andesfjellene og er endel roligere her. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det skal sies at det ikke er det tryggeste landet du kan dra til. Mye sikkerhet og man har ikke den friheten vi har i Norge. Men du vender deg fort til aa leve slik, alt blir en rutine. Du har rett i at Caracas er en stor og skummel plass, men det er et stort land og alt er ikke som i hovedstaden. Selv bor jeg i Merida oppe i Andesfjellene og er endel roligere her. Ble veldig nysgjerrig; bor du der bare for å bo der, eller bor du der grunnet jobb? Endret 7. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil er han utvekslingsstudent Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Merida, byen med verdens høyeste taubane... som aldri fungerer. Regner ikke med at landet fungerer bedre enn da jeg var der. Man kunne hverken stole på politi eller banker og det utroligste kunne mangle. Hva med en cafe som går tom for kaffe? "No hay" var det mest brukte setningen da jeg reiste rundt i landet. Ellers fantastisk og variert natur, de fleste folkene var hyggelige og overalt strømmet det ut musikk. Savner gaita når det er jul. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Norge Sverige Danmark England Scottland Wales Italia Frankrike Namibia Zimbabwe Hellas Montenegro Serbia Kroatia totalt: 14 + Andorra og vatikanstaten hvis de teller. De jeg kommer på i farte i alle fall. Endret 7. mars 2009 av epqr Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) + Andorra og vatikanstaten hvis de teller. Ja, de 2 er selvstendige, men Skotland og Wales er ikke selvstendige land, men en del av Storbritannia. http://no.wikipedia.org/wiki/Det_forente_k..._og_Nord-Irland Endret 7. mars 2009 av robertaas Lenke til kommentar
direkte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 14 land Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Frankrike Belgia Luxembourg Nederland Spania Hellas Polen Tsjekkia Slovakia Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hittil har jeg bare vært i Norge, Sverige og Danmark. men til sommer skal jeg til Tyrkia. Ikke mye å snakke om men det er da en start. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Skal vi se om jeg kommer på alle da:p Norge Sverige Danmark Finland England Tyskland Østerrike Nederland Frankrike Tyrkia Ikke så mange. Bare 10 foreløpig. Men forhåpentligvis blir det fler etter hvert Edit: Kom på enda et land Endret 12. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Purada Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Norge Sverige Danmark Tyskland Tjekkia Spania, Kypros Hellas Qatar Egypt 10 ble vist det. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Sverige: Små-turer, men har også vært i Stockholm noen dager. Danmark: Feriert der to ganger. To uker hver gang tror jeg. Island: Var der i tre-fire dager. Tross kulden var det veldig fint der. England: Har vært der i alle fall to ganger. En gang på London ferie og en gang rundt omkring. Tilsammen cirka tre uker. Skottland: Var der i to dager. Wales: Var bare innom. Regnes det overhodet som et land? Tyskland: Vært der på Polen-tur med klassen, og dro dit når familie var i Danmark. Frankrike: Tre uker ferie. Spania: Tre uker ferie. Portugal: To uker ferie. Italia: Vært der i tilsammen rundt to måneder. Polen: Var der på Polen-tur med klassen. Usa: Tre ukers ferie rundtomkring. En uke i New York og to uker i California, Nevada og Arizona. Tyrkia: 5 dager (?) ferie i Istanbul. Kreta/Hellas: Var på Kreta i en uke eller to når jeg var liten. Monaco: Stakk innom når jeg var i Frankrike. Vatikanstaten: Jeg så dessverre ikke Paven. Tilsammen har jeg vært 7-10 måneder i utlandet, og i 18 16 land i tillegg til Norge. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Norge - bor her Sverige - en liten tur innom en gang Danmark- Ferie Polen- Skoletur med Hvite busser (til konsentrasjonsleirer ol) Tyskland- Samme som over Portugal (Madeira) - Ferie USA- Ferie Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hjelp, dette blir flaut. Med en familie som helst reiser innenlands har jeg kun vært i Sverige og England. Kremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå