Perrern Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Norge Sverrige Danmark USA Nederland Tyskland England ps: Skal endelig på norsk ferie i sommer =D Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har faktisk også litt lyst til å feriere i Norge, helst i Nordnorge - men det blir alltid til at jeg drar utenlands. Litt flaut at jeg aldri har vært lengre nord enn Geilo. :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg har faktisk bare vært utenfor skandinavia en gang og det var med mormor på lanzarote. Ellers har vi alltid hatt bilturer med familien gjennom Norge,Sverige og Danmark Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Stemmer! Reiste Jorda rundt en gang som 18/19 åring, og nå driver jeg på min andre runde Har blitt hekta Det ser ut som noe mye mer omfattende enn de sedvanlige turene jorden rundt. Tror både tid og penger har blitt et problem for mange for å få gjennomført noe slikt, men det ser absolutt fristende ut. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Stemmer! Reiste Jorda rundt en gang som 18/19 åring, og nå driver jeg på min andre runde Har blitt hekta Det ser ut som noe mye mer omfattende enn de sedvanlige turene jorden rundt. Tror både tid og penger har blitt et problem for mange for å få gjennomført noe slikt, men det ser absolutt fristende ut. Jo kan jo si det slik. Har jo valgt å utsette studier nok en gang for å reise mer. Jobbet 2 jobber 15 timer i døgnet i 8mnd for å spare opp penger forresten så det sier vel sitt om hvor mye jeg elsker å reise. Og jo mer man ser, jo mere vil man se Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skal gjøre så mye jeg klarer for å få gjort det samme. Det er en av de virkelige store drømmene mine. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Norge Sverige (sier seg selv) Danmark (legoland o.l, København) Tyskland (Kiel) England (London) Irland (Dublin) Portugal (Husker ikke noe om denne turen faktisk.) Hellas (Kreta) Tyrkia (Antalya elns.) Lenke til kommentar
jespah Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Norge Sverige Danmark Finland Storbrittania Tyskland Luxembourg Nederland Frankrike Monaco Italia Østerrike Spania Hellas og skal til Egypt eller Tunisia i sommer:D Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 - Norge (Bor her..) - Sverige (Bodd i et halvt år, har hytte der.) - Danmark (Store deler av familien min bor der. Vært der mange ganger.) - Tyskland (Ferie, klassetur og handletur.) - Polen (Klassetur og besøk i Auchwitch. Gikk meg vild i Krakow en kveld med en venn. Anbefaller en tur til byen for de som ikke har vært der. Masse flotte byggninger og hyggelige mennesker.) Lenke til kommentar
H80 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Norge - bor her Sverige -er der 1-2 ganger i måneden på forretningsreise eller handletur Danmark - ferieturer og transit Finland - transit på vei til Nord-Norge Latvia - ferietur Tyskland - ferieturer på motorsykkel Belgia - forretningsreiser til Brussel Frankrike - motorsykkelturer i Alpene Spania - chartertur til Tenerife Sveits - motorsykkelturer i Alpene Liechtenstein - motorsykkelturer i Alpene Østerrike - motorsykkelturer og skiferier Italia - motorsykkelturer i Alpene Slovenia - motorsykkelturer i Alpene Kroatia - ferietur til Dubrovnik Bosnia og Herzegovina - Busstur fra Dubrovnik til Mostar Tsjekkia - forretningsreiser til Praha og ferieturer Polen - transit med overnatting Egypt - chartertur til Sharm el Sheik Lenke til kommentar
Såni Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Norge Sverige Danmark Nederland England Østerrike Spania Bulgaria USA Mexico Thailand Kambodsja Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Norge Sverige Danmark Finnland Tyskland Storbrittania (England og Skottland) Frankrike Belgia Portugal Italia Vatikanstaten :-) Østerrike Ungarn Tsjekkia Slovakia Slovenia Kroatia Romania Hellas Blir vel 19 (hvis man da ikke teller England og Skottland som 2 land) Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har vært i legoland Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har vært i legoland Fikk du stempel i passet? Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har vært i legoland Fikk du stempel i passet? klart det Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Norge Sverige (x antall random turer + lengre ferier) Danmark (legoland som liten og gjennomkjøring) Tyskland (bilferie) Østerrike (bilferie) Italia (bilferie) Slovenia (bilferie) England (tur til London) Spania (ferie på Mallorca) Ni land til sammen da. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Norge (bombe ) Sverige (Flere sommerferier og handleturer) Danmark (Flere sommerferier) Tyskland (Handletur under sommerferie i Danmark) Skottland (Rett og slett ferie) England (Både sommer og høst/vårferie) Italia (Flere sommerferier) Frankrike (Tradisjonen er en tur til Nice i høstferien, skikkelig nice ) Bare 8... REDIGERT: La til mer info etter ønske fra trådstarter. Endret 2. februar 2009 av TRD4U Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Norge (no shit?) Sverige - handletur, kjørt gjennom Danmark - ferie to eller tre ganger + kjørt gjennom noen ganger Tyskland - ferie x 3 Nederland - kjørt gjennom Belgia - besøke venner av familien Østerrike - (vet ikke om denne gjelder, gikk over grensen mens jeg var på toppen av zugspitze, og gikk så tilbake igjen etter 2 min ) Tsjekkia - Ferie USA - bodd der et år. Spania - var på Canariøyene, var ca 2 mnd gammel tror jeg Australia - Ferie Storbritannia - besøkte brodern Kanada - helgetur (under nevtne opphold istatene) + ymse øyer i karibien edit: noen leifer Endret 2. februar 2009 av Henrikse Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Norge (bilturer, ikke lenger nord enn Trondheim) Sverige (skjærgård, harrytur) Danmark (bekjente, Legoland, København etc., fotballturer) Tyskland (fotballtur) England (se på fotball) Nederland (fotballtur) Spania (fotballtur) -Mallorca og Menorca (ferie) Frankrike (skoletur og ferie) Portugal (ferie) Helles (Kreta) Italia Monaco Tunisia Malta Skottland Polen Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Norge (ikke lenger nord enn Ålesund:P) Sverige (på handletur og sommerferie( Danmark ( i legoland, og på flyplassen et par ganger) Hellas (Rhodos-ferie) Spania (Teneriffe-Ferie) Sveits (Kandersteg-Speidertur) Bare 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå