TinaR Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Hvis du tar en liten harrytur over grensa så har du 18 land. Hehe ja, har bare aldri blitt Lenke til kommentar
Davidjose Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Er 17 og bor i Norge Målet er å reise til så mange land som murlig. NPR har jeg vært i: Sverige. Handleturer 30+. Pluss cup Danmark. 2 ganger Tyskland. 10+ ganger Storbritannia. 1 gang Nederland. 1 gang Poland. 1 gang Dominikanske republikk. 17 ganger USA. 2 ganger Canada. 1 gang Tsjekkia. 2 ganger Spania. 7+ ganger Tyrkia. 1 gang Skal til Latvia på nyttårsaften og forhåpentlig vis Japan til sommer. 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 16 Belgia, Danmark, England/Skottland, Finland, Frankrike, Italia, Irland, Nederland, Portugal, Spania, Sveits, Sverige, Tyskland, Ungarn, USA, (Norge) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Alt for mange til å holde oversikt over, men har reist lite i Afrika og Sør Amerika ellers har jeg stort sett vært rundtom. 10+ år med reisevirksomhet tar på. Det er dog mange land jeg aldri har fått utforsket da jeg kun jobbet og reiste frem og tilbake. Det er nok det jeg kommer til å se tilbake på som en av mine større tabber i livet. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Belgia, Nederland, Tyskland, Polen, Spania, Sverige, Danmark, Finland, Island i Europa. Har mellomlandet i Storbritannia 3 ganger, men det tells ikke (i min bok) Vietnam, Kambodsja og Nepal i Asia (mellomlandet i Dubai og Thailand). Marokko og Tanzania i Afrika (mellomlandet i Etiopia). Peru, Argentina og Chile i sør Amerika. Costa Rica i mellom amerika. Det blir vel 19 inklusive Norge. Har ikke noe mål om å oppnå flest mulig land, men kan godt tenkte meg å oppleve nye steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 Ca 50 hvis jeg teller både jobb og ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå