Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli bedre kjent med.. ?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Har komt meg opp i en litt vanskelig situasjon nå. Var ute i helgen og traff på en jente fra nærområdet, vi sto ute og snakket uten å egentlig bli noe kjent med hverandre. Følger henne hjem og sier hade ved døren.

Våkner neste dag og tar kontakt med henne via internett, der kommer det frem at vi begge (tilsynelatendes) kunne tenke oss å bli bedre kjent.

Nå ligger "ballen" hos meg, men problemet er at jeg ikke har en fjern anelse om hva jeg skal foreslå at vi kan gjøre for å bli bedre kjent.. Og det bør jo heller ikke ta for lang tid før jeg kommer opp med en ide..

Kom med tips, trenger det fort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo an på hva du har i nærområdet, hvor gammel du er og hva du selv liker å gjøre..

*gå tur i skogen evnt en fjelltopp i nærheten.

*noe fysisk (basket, bowling, klatring, fotball, svømmehallen, riding, sykkeltur ++) Man blir utrolig godt kjent med hverandre når man gjør noe fysisk sammen og man har store muligheter for litt flørting..

*dra på epleslang.

*spørre om hun vil være med på fest (hvis du har noe planlagt ti helgen..)

*Brettspill/kortspillkveld sammen med et par av dine venner..

*kafe eller restaurant.

Ikke ta ho med på kino så tili i "forholdet," man får liten eller ingen kontakt der. Og hvis du alikevel skulle finne på å gjøre det er det lurt å ha avtalt/planlagt noe å gjøre etterpå, ellers blir det lett bare rar og dum stemning..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...