Bruker-158599 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) ok tror dette er feil evne, men jeg bruke mozilla firefox, jeg var på forumet å kom borti en knapp også ble alt så lite på skjemen , det skjer bare her på forumet, men kan nesten ikke se hva som står. noen som vet hva je gkan gjøre? Endret 10. september 2008 av -smash- Emnetittel Lenke til kommentar
filmnils Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 ok tror dette er feil evne, men jeg bruke mozilla firefox, jeg var på forumet å kom borti en knapp også ble alt så lite på skjemen , det skjer bare her på forumet, men kan nesten ikke se hva som står. noen som vet hva je gkan gjøre? holde nede ctrl og rulle på rullehjulet på musa kanskje? da kan man ihvertfall forstørre/forminske enkelte sider. har du ikke rullehjul bruker du (ctrl og + eller -) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 ok tror dette er feil evne, men jeg bruke mozilla firefox, jeg var på forumet å kom borti en knapp også ble alt så lite på skjemen , det skjer bare her på forumet, men kan nesten ikke se hva som står. noen som vet hva je gkan gjøre? holde nede ctrl og rulle på rullehjulet på musa kanskje? da kan man ihvertfall forstørre/forminske enkelte sider. har du ikke rullehjul bruker du (ctrl og + eller -) TUSEN TAKK! tror noen forandre emne titlen min men takker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Var nok en mod som endret den Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Var nok en mod som endret den ja, men de pleier å si i fra men det er bare de som kan det da Lenke til kommentar
Androish Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 ctrl og 0 så går den til default ctrl og + så blir teksten større ctrl og - blir teksten mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå