Gå til innhold

Hvilken gbb softgun bør jeg gå for?

Frostax

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå tenkt på bevege meg inn i softgun verden, og vil starte med en gbb softun.

De to jeg har sikla på er:

Marui Desert Eagle .50AE Hard Kick Chrome

og

Tokyo Marui M92F Chrome Stainless

deserten er litt vel stor, men er tilsynelatende kraftigst. m92 ser på en måte bedre ut, men hop up kan ikke justeres. ellers vil det bli kjøpt ekstra mag hylster osv osv..

er det noen som har erfaring med noen av disse to? har leta lenge rundt og ser det er dårlig med oppgraderingssett til disse selv om de er fra marui..

vil disse fungere med kraftigere gass eller må de være slik de kommer i esken?

-Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en TM DE Chrome, og er ganske fornøyd med den. I det siste har den vært litt upålitelig fordi kulene ikke alltid går slik dem skal, og av og til detter kulene ut av løpet. Men jeg tror det er fordi hop-up gummien er sliten etter ganske mye bruk.

Har ikke prøvd noen av Berettane, men kunne selv tenke meg Tactical Master.

Uansett, jeg tror nok TMs DE er ett godt og trygt kjøp. De fleste gasspistoler kan du oppgradere med ventiler, presisjonsløp og mer, men det er ikke alltid nødvendig. Du burde ha rundt 40 meters rekkevide med en standard pistol.

Hvis du ønsker det beste av det beste, så bør du gå for Western Amrs, derimot. De har vel ingen DE, men de har flere forskjellige varianter av Beretta og Colt som sies skal være svært gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...