Gå til innhold

Kristne raser mot Spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akidon: Å spille spillet Spore er ingen menneskerett. Hvis du ikke aksepterer alt i pakken så er eneste mulige "protest" å ikke kjøpe spillet. Om du laster det ned så gjør du bare alt værre. Spillbransjen ser nemlig på en piratkopi som noe som ville vært et salg om piratkopiering ikke var mulig. Om du vil protestere mot EA så hold deg unna.

Når skal folk forstå dette?

Jeg har heller ikke sakt at det er en menneskerett.

Om jeg laster ned gjør jeg faktisk ingen forskjell. Jeg kommer uansett ikke til å gi penger for spillet. Viss ikke EA vil forstå at folk ikke kjøper ting som er så kundefientlig så får det vere deres problem. Jeg gir uansett ikke penger til dem når de oppfører seg sånn som de gjør. Finnes mange andre programvareprodusenter som er mye flinkere til å behandle kundene sine enn EA. EA behandler ikke meg med respekt så jeg behandler ikke dem i hele tatt og kjører en versjon som er bedre enn den EA selger.

Så du innrømmer at du er problemet? Takk. (om du ikke ser det så bør du lese gjennom min post en gang til)

Til fremtiden, slutt å være en pirat.

Endret av Book
Lenke til kommentar
Så du innrømmer at du er problemet? Takk. (om du ikke ser det så bør du lese gjennom min post en gang til)

Til fremtiden, slutt å være en pirat.

Nei EA er problemet. Ingen andre spillselskaper har problemer med at jeg ikke kjøper spillene jeg spiller. Faktisk er det bare EA.

Lenke til kommentar

Igjen, 30% av USA vil at bare intelligent design skal bli undervist i vitenskapstimen, ikke evolusjon. Det er mye mye farligere, skumlere og verre enn at de hisser seg opp over et PC spill.

Om denne bloggen hadde vært ekte, så hadde det alikevel bare vært en fjert i vinden.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Mye gullkorn å finne på den siden :D

"Seems a lot of Evolutionairyists have been stopping by and commenting.

I am not afraid of a debate. I just wish they would be a little nicer. But I understand that some people get pretty defensive when they know they are wrong."

"I am really at a loss for words here.

It seems Will has suddenly switched gears from evolution to creation and is trying to say that in 18 days, Spore users did what God did in 7. So all of spore users add up to 38% of God. Unbelievable.

Just another direct attack from a man who thinks he is unstoppable."

For ikke å snakke om første posten:

"Yesterday I found out about a new game called Spore when my son asked me to buy it for him. It looked innocent enough at first and has “E for Everyone” ESRB rating. But don’t be mislead, apparently “everyone” means everyone they want to teach evolution to.

This entire game is propaganda aimed directly at our children to teach them evolution instead of creationism, or “intelligent design” if you go for stupid PC terms.

The object of the game is to evolve from a “spore” into demon-like intelligent space creatures that violently take over the galaxy."

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om første posten:

"Yesterday I found out about a new game called Spore when my son asked me to buy it for him. It looked innocent enough at first and has “E for Everyone” ESRB rating. But don’t be mislead, apparently “everyone” means everyone they want to teach evolution to.

Han misforstod. Det er "E for Evolution". :p

The object of the game is to evolve from a “spore” into demon-like intelligent space creatures that violently take over the galaxy."

Så når de onde demon-lignende romvesenene tar over jorden har vi bare Will Wright å takke? :lol:

Lenke til kommentar

En annen artig ting i Spore-kritikk-sammenhengen, er jo at mange reagerte på at det gikk an å utstyre kreasjonene sine med kjønnsorganlignende objekter. Dvs; at man i en setting der det "ikke finnes" restriksjoner på hvordan kreasjonen ser ut, er det ikke umulig (les: det er mulig!) å få det til å ligne på en tissefant eller pupp(!!!!). Det ble ropt om aldersgrenser.

Kan noen forklare meg hva som stopper mennesker i å TEGNE lignende situasjoner? Med penn på papir, med kritt på tavle, eller maling på veggen. Skal vi ha 18 års grense på penn og papir fordi man KAN (mis)bruke det til å tegne kjønnsorganer? :p

(Nok en gang registrerer jeg at det ikke er noen som reagerer på at man kan lage tanks-lignende figurer hvor hvert eneste lem er et maskingevær, mens det blir ramaskrik over en nippel. Go Joe!)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Denne settningen her kommer fra antispore siden: We can not allow the gaming industry to invade our homes and poison the minds of our children.

haha, så da er det bedere og forgjifte barn med kristendommens forpestede religion?

Nei, da sier eg som Troll, Drep De Kristne!

Stakkars, du må oppsøke psykiater.

Det er ikkje normalt å seie slike ting(sjølv om eg trur at du er muslim eller ein anna trusretning enn kristendommen).

Tror du Skogslik er muslim? MUSLIM? :!:

Se på avataren hans.

Ja eg trudde, men ikkje no lenger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...