okjatakk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Haha,GENIALT! Kan tenke meg personen bak bloggen holder på å le seg ihjel. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det jeg syns er utrolig morsomt er at folk ikke skjønner at fyren bak siden bare tuller, og at folk tar det så jævla seriøst at de faktisk blir sint på han. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Leser ikke folk hele tråden, eller? Siden var ikke "ekte", men laget for illustrere at du skal ikke tro alt du leser på internettet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det jeg syns er utrolig morsomt er at folk ikke skjønner at fyren bak siden bare tuller, og at folk tar det så jævla seriøst at de faktisk blir sint på han. Nå finnes det jo så mange sprø religiøse folk at det slettes ikke var usannsynlig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis kristne folk får lov til å spre vranglære hvorfor kan ikke ateister gjøre det samme ? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Eg fordømme og evolusjonsteorien til spore... Den har jo ingen vitenskaplig forankring i da heila tatt.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Eg fordømme og evolusjonsteorien til spore... Den har jo ingen vitenskaplig forankring i da heila tatt.... Regner med du er ironisk, men hvis du ikke er det; Det er kun et spill Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Eg fordømme og evolusjonsteorien til spore... Den har jo ingen vitenskaplig forankring i da heila tatt.... Nei, etter det eg kan forstå framstår evolusjon noko uvitskapleg i Spore, ettersom det faktisk er ein intelligent designar (spelaren) med. Det finst det ikkje noko vitskapleg grunnlag for. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Angående "avsløringen" at det var fake. Det er så lett ikke et usannsynlig scenario. Har sett kristne fundamentalister klikke på mildere ting en dette. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 helt enig, så er ikkje så rart at folk blir hissige på dette. viser jo hvordan enkelte kristne faktisk er. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 helt enig, så er ikkje så rart at folk blir hissige på dette.viser jo hvordan enkelte kristne faktisk er. Og så? Skal jeg begynne å ramse opp alle ikke kristne som har syke meninger? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det blir litt veikt å komme med "men dei kunne no ha gjort det". Dette var ein spøk, og ein temmeleg vellykka ein. I dette tilfellet var der ingen tåpelege kristne fundamentalistar. Spøken provoserte derimot fram nokre tåpeleg utallelsar frå andre religiøse grupperingar... Der er mange meiningar og trusretningar i verda, og det er ikkje godt å seie kven som har rett, om nokon. Ateistar prøvar ofte å påberope seg intelektuell overlegenheit, men det er ofte ikkje tilfelle, slik eg ser det. Etter mi meining, er ein skråsikker ateist ofte intellektuelt underlegen ein teist som innser at synet hans er basert på tru, ikkje kunnskap. Novel, ein eller annan stad er der kanskje nokon som er sinte på Spore fordi det støttar opp om evolusjonsteorien. Ein annan stad sit der kanskje nokon og er sinte fordi det støttar opp om intelligent design og kreasjonisme. Der er mange rare folk i verda. Sjølv er eg sint fordi eg ikkje kan kjøpe Spore utan å få maskina mi infisert med Securom. Kay Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 helt enig, så er ikkje så rart at folk blir hissige på dette.viser jo hvordan enkelte kristne faktisk er. Og så? Skal jeg begynne å ramse opp alle ikke kristne som har syke meninger? Ja, og så? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Sier meg enig i det fleste dere sier. Det fins mange syke kristne, jeg har selv ikke noe forhold til kirken. Er en grunn til at jeg ikke skal konfirmere meg, og at jeg skal melde meg ut av statskirken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For et glitrende eksempel på Poe's Law Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når voksne mennesker velger å tro at: a) Dinosaurer har aldri levd på jorden. b) Menneskeheten startet med to mennesker. c) Det fantes en slange som kunne snakke d) Nekter for at fossiler finnes, selvom beviset ligger rett frem for dem. Da er det ikke håp. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sier meg enig i det fleste dere sier. Det fins mange syke kristne, jeg har selv ikke noe forhold til kirken. Er en grunn til at jeg ikke skal konfirmere meg, og at jeg skal melde meg ut av statskirken. Det finnes mange syke ateister og humanetikere også. Tullinger finnes i alle leire. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er kristen sjær, men pokker heller at de gidder. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ah det var fake ja...Det kunne lett vært virkelig Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nå må vi vel snart flytte denne tråden til Religion og Livssyn hvor forumets egne fundamentalister på alle forskjellige sider utkjemper en evig verbal krig om hvem sin Gud som har størst *****. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå