Gå til innhold

Kristne raser mot Spore

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789
Denne settningen her kommer fra antispore siden: We can not allow the gaming industry to invade our homes and poison the minds of our children.

haha, så da er det bedere og forgjifte barn med kristendommens forpestede religion?

Nei, da sier eg som Troll, Drep De Kristne!

Stakkars, du må oppsøke psykiater.

Det er ikkje normalt å seie slike ting(sjølv om eg trur at du er muslim eller ein anna trusretning enn kristendommen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den siste delen av bloggen,

så ser det ut som eieren av siden AntiSpore har spilt et stort puss med leserne hele tiden. Han begynner med å si "I think part of the problem that is going on here is that the bulk of you are ignorant as to the word of God.", og fortsetter med noen sitater fra Bibelen, for å bevise at Gud skapte verden osv... og sier at Spore er dårlig, men i det siste sitatet fra Bibelen, så går teksten over til sangen "Never Gonna Give You Up" av Rick Astley,som dere ser. Og fortsetter med "Never truly believe anything you read on the internet"

Her er den siste delen av den siste bloggen:

"But the Bible teaches us that God was not done with man. For we were His creation and He then spoke to Noah in Genesis 8:21-27 after the flood. "21. The LORD smelled the pleasing aroma and said in his heart: "Never again will I curse the ground because of man, even though every inclination of his heart is evil from childhood. And never gonna give you up. 22. "Never gonna let you down." 23."Never gonna run around and desert you." 24. "Never gonna make you cry." 25. "Never gonna say goodbye." 26. "Never gonna tell a lie and hurt you." 27."Never truly believe anything you read on the Internet. There will always be cases of Poe's Law

Vi har blitt kraftig eid.:ohmy:

Endret av viking665
Lenke til kommentar
Denne settningen her kommer fra antispore siden: We can not allow the gaming industry to invade our homes and poison the minds of our children.

haha, så da er det bedere og forgjifte barn med kristendommens forpestede religion?

Det er ikkje normalt å seie slike ting(sjølv om eg trur at du er muslim eller ein anna trusretning enn kristendommen).

Tror du Skogslik er muslim? MUSLIM? :!:

Se på avataren hans.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
"But the Bible teaches us that God was not done with man. For we were His creation and He then spoke to Noah in Genesis 8:21-27 after the flood. "21. The LORD smelled the pleasing aroma and said in his heart: "Never again will I curse the ground because of man, even though every inclination of his heart is evil from childhood. And never gonna give you up. 22. "Never gonna let you down." 23."Never gonna run around and desert you." 24. "Never gonna make you cry." 25. "Never gonna say goodbye." 26. "Never gonna tell a lie and hurt you." 27."Never truly believe anything you read on the Internet. There will always be cases of Poe's Law

Hvorfor står ikke dette i bibelen her i huset, eller på noen nettbaserte? Jeg er ingen bibelekspert, men det ser ut som at Genesis stopper etter vers 22. :ermm:

Lenke til kommentar

Hvorfor står ikke dette i bibelen her i huset, eller på noen nettbaserte? Jeg er ingen bibelekspert, men det ser ut som at Genesis stopper etter vers 22. :ermm:

Ehh, vel. Da Rick Astley skrev sangen stjal han deler av teksten fra Bibelen. For å skjule dette fikk han redigert Bibelen i etterkant. Ikke så unaturlig, Bibelen har blitt redigert før. Vi snakker altså her en konspirasjon. Jeg er dog litt overrasket av at Rick hadde så mye makt i kristendommen.

Eller kanskje bare vers 23-27 er lagt til av forfatteren av bloggen, som en inrømmelse av at hele greia var en spøk?

Lenke til kommentar

Så det er eg som trenger spykiater? vill vell helle si kristne av den typen som lagde den siden om spore som trenger akuratt det.

og muslim? haha xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...