Gå til innhold

Kristne raser mot Spore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starta på Spore for noen dager siden og tanken om at noen psykotiske kristne kreasjonister kom til å klikke slo meg fort! Spore kommer til å selge som hakka møkk uansett om spillet får bra omtale eller ei. Regner med at spillet derfor vil slå et slag for evolusjonistene, noe som varmer mitt hjerte :)

Edit: Leif

Endret av Livert
Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat en nøyaktig versjon av virkeligheten, og støtter en del typiske misforståelser som at "øyet plutselig bare oppstod". Men kanskje.

Skulle likt å sett en nøyaktig evolusjonssimulator ;) Rekker kanskje å se introen før man dør av alderdom, hehe....

Lenke til kommentar

Han AntiSpore admin'en har virkelig ikke peilig på verken kristendommen eller Spore virker det som. Feks:

adminon 09 Sep 2008 at 8:59 pm

Jay, I want to point out that if God created evolution, wouldn’t he have said so in the bible?

Ser for meg Gud skrive bibelen.

"Kjære dagbok, i dag skapte jeg Evolusjon"

Lenke til kommentar

For meg ser det ikke ut til at setningen er bokstavelig ment, men mer enn protest mot ideen om evolusjon. Ser troverdig ut spør du meg.

Vanskelig å si om bloggen er ekte eller ikke, men betyr det så mye egentlig? Jeg har sett fundamentalistiske blogger som er mye drøyere enn dette.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...