-sparks- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 En annen liten morsomhet er at 50% (Eller det var kanskje 49% i år) av dem, tror sola går i bane rundt jorden. Kilder? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gidder ikke å søke rundt, men har hørt det fra minst én av "The Four Horsemen" (Richard Dawkins, Sam Harris, Christopher Hitchens og Daniel Dennett). Har også hørt det av Lawrence Krauss tror jeg. Sikkert i denne diskusjonene - Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Alltid morsomt å lese om slike sprø kristne folk. Håper det kommer et spill som viser hvordan Gud skapte alt liv, kanskje det illusterer hvor idiotisk det er for kristne. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Håper det kommer et spill som viser hvordan Gud skapte alt liv, kanskje det illusterer hvor idiotisk det er for kristne. Fikk meg til å tenke på denne korte videoen - Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Starta på Spore for noen dager siden og tanken om at noen psykotiske kristne kreasjonister kom til å klikke slo meg fort! Spore kommer til å selge som hakka møkk uansett om spillet får bra omtale eller ei. Regner med at spillet derfor vil slå et slag for evolusjonistene, noe som varmer mitt hjerte Edit: Leif Endret 10. september 2008 av Livert Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er jo ikke akkurat en nøyaktig versjon av virkeligheten, og støtter en del typiske misforståelser som at "øyet plutselig bare oppstod". Men kanskje. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er jo ikke akkurat en nøyaktig versjon av virkeligheten, og støtter en del typiske misforståelser som at "øyet plutselig bare oppstod". Men kanskje. Skulle likt å sett en nøyaktig evolusjonssimulator Rekker kanskje å se introen før man dør av alderdom, hehe.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Blir vell ikke lenge før kristne lager en egen versjon av Spore. Montro hvordan det ville sett ut? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 @viking665: Haha! Det der minte meg på det her: http://celobox.googlepages.com/god.html Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Enda en god grunn til å holde seg unna bibelen for min egen del iallfall. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir vell ikke lenge før kristne lager en egen versjon av Spore. Montro hvordan det ville sett ut? Hadde ikke blitt mye valgfrihet da, siden bibelen må følges fra punkt til prikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 På tide GTA fikk en liten pause... Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Like greit de holder på med dette tullet her, så slipper de å forpeste resten av verden med pisset sitt. Endret 10. september 2008 av Svendheim Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 @viking665:Haha! Det der minte meg på det her: http://celobox.googlepages.com/god.html Hva var poenget med den der? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Enda en god grunn til å holde seg unna bibelen for min egen del iallfall. Hvis dette er en god grunn for deg skjønner jeg veldig godt at du holder deg unna den ... Tror du ikke det finnes lignende mennesker i hver religion og kultur og i hvert livssyn og land? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Skal det være en unskyldning for idiotisk og problematisk oppførsel? "Fordi mange andre også er like dumme". Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Poenget mitt var at hvis det er en god grunn for å holde seg unna noe, kan man like godt holde seg unna alt annet i verden. Det er ikke Bibelen som gjør det her, det er sprø folk som misforstår og overreagerer så til de grader. :-) Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 De som tar AntiSpore seriøst må jo være idioter xD . Hele siden lukter Troll. Jeg bare flirer på artiklene demmes. Tipper også de flirer på folk som poster der xD. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Han AntiSpore admin'en har virkelig ikke peilig på verken kristendommen eller Spore virker det som. Feks: adminon 09 Sep 2008 at 8:59 pm Jay, I want to point out that if God created evolution, wouldn’t he have said so in the bible? Ser for meg Gud skrive bibelen. "Kjære dagbok, i dag skapte jeg Evolusjon" Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) For meg ser det ikke ut til at setningen er bokstavelig ment, men mer enn protest mot ideen om evolusjon. Ser troverdig ut spør du meg. Vanskelig å si om bloggen er ekte eller ikke, men betyr det så mye egentlig? Jeg har sett fundamentalistiske blogger som er mye drøyere enn dette. Endret 11. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå