HannaMagnussen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ta på deg eventyrbrillene og sleng deg med! Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nja, er ikke helt enig i at den fortjener en 7er, I min skale er det en knapp 6er fordi : *Billig kopi av flere elementer fra Harry Potter. *Litt kort? Men grei underholding er den da, men tante barnet mitt hadde ikke så veldig stor glede av å se den når hun var på besøk forleden. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ugh, Freddie Highmore. For en forferdelig drittunge. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Han er jo så søt... Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ugh, Freddie Highmore. For en forferdelig drittunge. ? Syns som sagt han var et av lyspunktene i filmen. Klart, perfekt spill var det ikke akkurat ... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Burde kanskje ha nevnt at jeg likte måten du skrev anmeldingen på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Han er jo så søt... Stemmer det. Men det blir ingen god kake hvis du putter i et kilo sukker. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Burde kanskje ha nevnt at jeg likte måten du skrev anmeldingen på. Takker. Kos med litt ros athorb: Forøvrig enig - men syns ikke det gjorde noe her da rollene hans ikke akkurat var søte i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg