Christofferaa Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Jeg skal få 2 nye harddisker så nå sitter jeg å sikkerhetskopierer over til den eksterne HDen.. Jeg vil gjenre beholde Firefox innstillingene mine.. er det noen mulighet for det? Og hvordan gjør jeg det? lagre en bestemt fil? takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette lille programmet gjør den jobben for deg.. http://mozbackup.jasnapaka.com/ Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Dette lille programmet gjør den jobben for deg..http://mozbackup.jasnapaka.com/ Jeg lasta det ned.. og kjørte backup på inntillingene, men jeg fatter det ikke...! hvilken fil skal jeg legge på den eksterne HDen? som jeg senere vil bruke til å bruke de gammle inntilingene? Jeg bytter harddisker, så da er jo alt vekke... hva skal jeg legge på den eksterne? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Les ofte stilte spørsmål i Firefox 3 tråden. Link finner du i signaturen min. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 [1] Last ned MozBackup [2] Installer/Start MozBackup [3] Velg Backup a profile, og velg hva du vil ta backup av. [4] Velg profilen du vil ta backup av. (Vanligvis er dette enkelt default) Velg så hvor du vil lagre backup filen. [5] Velg om du vil passordbeskytte backup filen. (Jeg ser ikke bryet med å passordbeskytte FF bokmerker og profiler) [6] Velg hvor detaljert backup du vil ha. [7] Avslutt Mozbackup når prosesen er ferdig. [8] Lagre så .pcv filen som er selveste Backupfilen til MozBackup, og MozBackup setupfilen. [9] Når alt er klart og du er klar til å gjenopprette, installerer/starter du MozBackup. [10] Velg Restore a profile, og velg hva du vil gjenopprette. [11] Bla deg frem/åpne .pcv filen og velg profilen du vil gjenopprette [12] Velg hvor detaljert gjenoppretting du vil ha. [~] Slik, nå skal det meste være gjenopprettet slik det var før. Det er dessverre noen FF plug-ins som ikke blir kopiert av MozBackup. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ahh... Takker for drit bra svar! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå