Zippro886 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn i en clan som spiller BF2. helst en norsk clan. På BF2 er Nicket : zippro886 For tiden spiller jeg bare BF2, å elsker det. Hilsen Håkon PS: jeg har xfire... Endret 10. september 2008 av Zippro886 Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du skulle vel ha spurt for en 2-3 år siden, clanlivet i bf2 er ikke så stort lengre.. Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du skulle vel ha spurt for en 2-3 år siden, clanlivet i bf2 er ikke så stort lengre.. battle.no du kan finne info om de største norske klanene i norge der. en gang i måneden har de info om en av de største klanene. f.eks: clickey! Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn i en clan som spiller BF2. helst en norsk clan. På BF2 er Nicket : zippro886 For tiden spiller jeg bare BF2, å elsker det. Hilsen Håkon PS: jeg har xfire... Du kan sjekke denne siden her: http://sfs.servegame.org Vi ønsker alle BF'ere velkommen til vår server. Vi kjører alltid store kart og oppfordrer til fair play slik at alle spillerne på serveren kan ha det gøy på slagmarken! Ses på slagmarken! Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) lol Endret 17. september 2008 av webmaster1992 Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 lol Og det innlegget var konstruktivt på hvilken måte? OT: kanskje det er noen channels på mirc som er fine å søke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå