Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du betalt for sex?

konduktans

Har du betalt for sex?  

534 stemmer

1. 1. Har du betalt for sex?

• Ja, flere ganger
      21
    • Ja, noen få ganger
      16
    • Jeg har selv solgt sex
      10
    • Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex
      95
    • Nei, jeg ville aldri vurdert det
      392

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hi! For min del er det nok selge sex som gjelder da....Og hvorfor er enkelt for å overleve i dette samfunnet hvor verken stat og kommune kan eller vill hjelpe meg da....Det handler om å ha en god økonomi samtidig dekke behove for sex,så hvorfor ikke ta seg betalt for det!Jeg viile nok ha følt meg missbrukt om jeg ikke hadde tatt betalt for det....

Hvis jeg hadde funnet en dame som deg som liker det hun gjør så kunne jeg nok betalt for sex. Men med tanke på at det vil gjærne være veldig vanskelig å vite det om alle sexarbeidere man møter så er jeg usikker. Jeg vil ikke ha det på samvittigheten at jeg har utnyttet noen som er i en vanskelig situasjon. Derfor svarte jeg i første omgang "Nei jeg ville aldri vurdert det" i pollen. Men jeg skal inrømme at tanken på å ha en jente for timen/kvelden som kunne kle seg som jeg ville og kunne knulle henne er fristende. Men da skulle hun være skikkelig fin og da!

Lenke til kommentar
Alle menn har betalt for sex.

Om man gir dama penger rett i labben eller om man kjøper de middag, klær & en billett til operaen, så betaler man forsatt for å komme i buksene for de.

Fordelen med prostituterte er at man får hva man betaler for med en gang.

Ikke de som er jomfru :) .

Jomfruer er ikke menn.

De er gutter.

Lenke til kommentar
Gjest Familiefar

Har kjøpt sex to ganger. En gang på bordell i Spania, og en gang i Danmark.

I Spania en litt halvfet negresse, og i Danmark en nett liten thaijente. Begge gangene for å få oppfylt seksuelle fantasier.

Er selv hvit som et laken, og kunne aldri datet en jente av en annen "rase". Men å kjøpe sex av "slike" føltes helt greit der og da. Har heller ingen problemer med samvittigheten i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest Familiefar

Fantasiene dreide seg enkelt og greit om å "bruke" noen. Ikke noe visvas, bare fram med snabelen og kjøre på. At de var fargede, var med på å øke übermenchfølelsen. Nei, er ikke nazist, men akkurat den tanken tenner.

Kunne aldri kjøpt horer nå, har samboer, barn og stasjonsvogn. :p Det skjedde da jeg var yngre, i 18-20 årene. Negressen da jeg var sjømann, og thaijenta på opp-ned tur med ferja.

Lenke til kommentar
Nei, å kjøpe sex er rett og slett feil. I de aller fleste tilfeller er det bakmenn som trekker i snorene, og det er tvang som gjør at de må selge seg selv. Det er ikke det at de har så utrolig lyst på deg, om det det var det du trodde...

Nå spørs det om du ser på de som selger seg på gaten, eller de som selv selger seg ved siden av studier og slike ting.

Du generaliserer alt for mye om noe du tydeligvis ikke vet så mye om.

Lenke til kommentar
Nå snakker jeg om majoriteten av horene. Ta en titt i Stavanger sentrum og de sikler på deg med en gang du trer fot inn på kaien. Jævla ekkelt for en 15 år gammel gutt med en lillebror på 10 å skulle gå fra en konsert med 3 nigerianere som roper og flørter.

Så du tror at majoriteten av de som selger seg står ute på gata?

Lenke til kommentar
Det er ikke det at de har så utrolig lyst på deg, om det det var det du trodde...

Ta en titt i Stavanger sentrum og de sikler på deg med en gang du trer fot inn på kaien.

...

roper og flørter.

:whistle:

Ja, de har ikke lyst på deg, men de er tvunget til det. Manfred: Ja, i Norge så vil jeg i god tro si at majoriteten av horene befinner seg ute på offentlig plasser.

Lenke til kommentar
Det er ikke det at de har så utrolig lyst på deg, om det det var det du trodde...

Ta en titt i Stavanger sentrum og de sikler på deg med en gang du trer fot inn på kaien.

...

roper og flørter.

:whistle:

Ja, de har ikke lyst på deg, men de er tvunget til det. Manfred: Ja, i Norge så vil jeg i god tro si at majoriteten av horene befinner seg ute på offentlig plasser.

Den gode trua di er nok litt feil. Sorry.

Mogleg foreldrene dine har installert eit effektivt filter på nettet dykkar? Det fins tusenvis av jenter som annonserer på nett, og tek imot kundar i leiligheter. Har ein kamerat som er flittig nyttar av desse, og kan med handa på hjarta, om enn litt kvalm, sei at nettanonnsane er i klart fleirtal.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...