Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du betalt for sex?


konduktans

Har du betalt for sex?  

534 stemmer

  1. 1. Har du betalt for sex?

    • Ja, flere ganger
      21
    • Ja, noen få ganger
      16
    • Jeg har selv solgt sex
      10
    • Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex
      95
    • Nei, jeg ville aldri vurdert det
      392


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest liberalisten
Har aldri gjort det, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Grunnen er at jeg aldri ville støttet noe så brutal og kynisk som menneskehandel.

 

Menneskehandel? Man kjøper da ikke personen, man kjøper en TJENESTE av dem! Det er da tross alt frivillig. Hvorfor skulle noen andre nekte de prostituerte å selge seg? De må da få bestemme hva de skal gjøre med sin egen kropp!

Lenke til kommentar
Nei, speid heller på Oslo City/Byporten eller omegn etter fresh fish, og ikke nøy deg med mørbanket kjøtt sier bare jeg. Altså, hvis man absolutt skal ta den rude.

 

Er det ulike avdelinger for nybegynnere og de utbrukte? Har ikke så god oversikt over sitiuasjonen i Oslo. Har kun kjøpt i Estland.

Lenke til kommentar
Ehm, det er jeg som lagde både spørsmålet óg alternativene, så tror nok at jeg veit hva svarene representerer.

 

Hvis du tenker litt lengre enn du nettopp gjorde. Alternativene er som følger:

Har du kjøpt sex?

Ja, flere ganger

Ja, noen få ganger

Jeg har selv solgt sex

Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex

Nei, jeg ville aldri vurdert det

 

Så teller vi hvor mange av de som representerer de som ikke synes det er greit å kjøpe sex. Det er en av fem alternativer. Deretter ser vi på antall stemmer på de forskjellige alternativene. 75% eller 3/4 sier at de aldri ville ha vurdert å gjøre det. Da sitter vi igjen med 1/4 av stemmene som synes at det er greit å kjøpe sex.

 

Hvis du tror at jeg spurte om hvorfor folk er imot at folk selger sex, så leste du feil. Jeg spurte hvorfor folk var i mot å kjøpe det. Jeg spurte ikke om de synes det er greit at noen andre selger. Forstår du nå?

Selv om jeg ikke ville vurdert å kjøpe sex, betyr ikke det at jeg er imot at andre kjøper det. Og det kan vel gjelde for andre óg. Det siste alternativet er strengt tatt det som er nærmest virkeligheten for meg, men jeg ser ikke nødvendigvis på folk som kjøper sex med forakt allikevel.

 

Så kanskje svarene for andre representerer noe annet enn du bestemte deg for? (;

Lenke til kommentar

Det er jo fullt mulig at andre tolker spørs/svar annerledes enn det jeg gjorde da jeg lagde dem. Men alle andre har tydeligvis forstått at siden det står "du" i spørsmålet så handler poll-en om deg selv. Det spørsmålet jeg kom med for noen innlegg siden var også ment mot "deg". Ellers ville jeg logisk nok spurt om "hvorfor er du imot at andre kjøper sex?"

 

Uansett, er ikke poenget med hverken tråden eller det spørsmålet å diskutere om jeg mente at forskjeller mellom hva du tenker at er greit at du gjør, og hva det er greit at andre gjør.

 

Men for ordens skyld skal jeg omformulere:

 

Det er flere som sier at de aldri ville vurdert å kjøpe sex. Hvorfor vil dere ikke det? Fordi det "er ekkelt", prinsipper, religion eller andre grunner? Kanskje du er gift og skal være det resten av livet?

Lenke til kommentar

Jeg tror stikkordet for mange her er godt brukt.

Men hadde jeg selv vært sprellemann og ungkar kan jeg vel ikke garantere for at jeg en dag med stor bender ikke hadde kjøpt sex om behovet og anledningen var til stede for å si det sån.

I tillegg så tilbyr prostituerte typer sex man nødvendigvis ikke får på en one night stand.

F.eks. kunne en betalt SM sesjon høres forlokkende ut i min ungkarstid.

Lenke til kommentar

Hehe, du har et poeng! Mens man er ung skal man jo prøve nye ting, og hvis "vanlige" jenter ikke vil det, så er det jo bare å ta en tur på byen :)

 

Kan noen som har opplevd dette fortelle hvordan det hele skjedde? Plukke du opp jenta i bilen og dro til et avsidesliggende sted for en BJ eller kanskje du gikk på byen og møtte ei fin jente på bar som ikke ville gjøre noe gratis? :)

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten

Det er jo også sånn at man ved å kjøpe kan ha sex med ei dame som er finere enn man ellers ville ha sjanse på. Og noen klarer ikke å skaffe dame i det hele tatt, enten på grunn av utseende eller på grunn av manglende sosial kompetanse (evt. en kombinasjon av de to). Når det da finnes damer som er villig til å ha sex med dem, så synes jeg dette er et bra tilbud. Det er jo deres egen kropp, så hva de vil gjøre med den er opp til dem. Den nye loven som kommer er innblanding i andre folks privatliv. Det er snakk om en kontrakt mellom to samtykkende voksne mennesker. Tilfeller som faller utenfor dette ER allerede forbudt, som å betale for sex med mindreårige eller med personer som blir tvunget til det.

Lenke til kommentar

Gå på byen for å få seg dame:

- kjøpe rosa paraplydrinker til ho - 800,-

- kjøpe nattmat til ho - 100,-

- betale taxi hjem - 300,-

- betale hennes taxi hjem dagen etterpå - 300,-

- Sms for å si at det egentlig var venninna du ville ha - kr 0,50,-

 

totalt: kr 1500,50

 

Noen som ikke har betalt for sex???

De fleste av oss (meg inkl) har nok aldri kjøpt hore, men alle burde vite at det er svært lite man får gratis i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort det, men jeg svarte at jeg har lyst. Jeg har som flere andre her vært en tur i Red Light District og da skal jeg love dere at det var fristende siden mange av damene der er noen av de fineste jeg noensinne har sett. Jeg har ikke lyst til å kjøpe her i Norge (ut fra det jeg har sett), men jeg svarte altså alternativ nr. 4 :)

Lenke til kommentar
Har aldri gjort det, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Grunnen er at jeg aldri ville støttet noe så brutal og kynisk som menneskehandel.

 

Menneskehandel? Man kjøper da ikke personen, man kjøper en TJENESTE av dem! Det er da tross alt frivillig. Hvorfor skulle noen andre nekte de prostituerte å selge seg? De må da få bestemme hva de skal gjøre med sin egen kropp!

 

Tror du virkelig at mange av de utelandske prostiturerte jentene kom til Norge av sin egen frie vilje? Mange av disse jentene har blitt lurt trill rundt av haliker, de blir lurt til å tro at de skal få jobb i Norge. Når de kommer til Norge blir de truet, banket og voldtatt før de blir satt på gata og må pule til de tjener en vis sum, så må de gi fra seg pengene de "skylder" haliken.

 

Jeg vet at det er mange norske jenter som gjør det av sin egen frie vilje, men ville likevell ikke betalt for sex.

Endret av fatcrap
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Martine71_*

Hi! For min del er det nok selge sex som gjelder da....Og hvorfor er enkelt for å overleve i dette samfunnet hvor verken stat og kommune kan eller vill hjelpe meg da....Det handler om å ha en god økonomi samtidig dekke behove for sex,så hvorfor ikke ta seg betalt for det!Jeg viile nok ha følt meg missbrukt om jeg ikke hadde tatt betalt for det....

Lenke til kommentar
Etter hva jeg fikk med meg var det fastpris på €50, samme hvem man valgte. Dette var da prisen pr. "omgang", og man hadde oppad begrenset tid, som jeg mener var 15 eller 20min. Så akkurat den parten er vel ikke så idyllisk :p

 

5-600 kroner for 20 min kosing er ganske dyrt, ja. Synes dog det er verdt det hvis jenta er bra! :D

400 ;) . 50 * 8 = 400.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...