Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du betalt for sex?

konduktans

Har du betalt for sex?  

534 stemmer

1. 1. Har du betalt for sex?

• Ja, flere ganger
      21
    • Ja, noen få ganger
      16
    • Jeg har selv solgt sex
      10
    • Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex
      95
    • Nei, jeg ville aldri vurdert det
      392

Anbefalte innlegg

Gjest liberalisten
Vurderer en tur til Thailand for å pule i desember, men er litt redd for at kondomen skal sprekke. Snakka med en fyr som hadde vært der nede og han hadde pult så mange lekre damer at han til slutt blei lei av fine damer (sic!) :wow:

Dra så langt bare for å pule på ei hore?

Ikke bare for å pule, da. Det er jo midt på vinteren, så det er jo ok med å reise et sted med sommer. Det er jo sikkert også mye fint å se der. Skal visst være et fint land.

Dessuten hvem sa EI hore? Jeg skal da ha et par DUSIN...

Hehe! En kamerat av meg glemte kondom når han pulte ei dame i russetida. Dama blei gravid og fikk to tvillinger. Du kan si det sånn at han har betalt LANGT mer enn meg for å ha hatt sex... :p

To tvillinger, altså fire unger? :p

Kanskje litt smør på flesk der, ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei og ville aldri ha gjort det fra meg óg. Men, så lenge selger er seg selv bevist, voksen og gjør dette 100% frivillig ser jeg ikke noe galt med det, heller tvert i mot. Og for de som har sett (evt. rørt) Red Light District i Amsterdam, så er dere vel ganske så enige om at horer ikke trenger å være stygge og slitne akkurat :) Ellers er jeg veldig enig med perpyro :p

Men, det jeg synes man skal tenke på som sexkjøper, er at man kanskje betaler for å voldta noen....

Lenke til kommentar

Jeg selv har aldri vurdert å kjøpe sex, og tror neppe jeg kommer til å gjøre det i fremtiden.

Hadde forresten en kompis som var i Amsterdam i sommer, og kjøpte fra Red Light District. Han var ekstremt fornøyd, og sa det var den deiligste, mest strøkne dama han noen gang hadde sett.

Så utseende messig er horer ikke no værre enn de fleste. Mange gjør det for å forsørge ett barn de har fått, eller seg selv, generelt.

Lenke til kommentar

Synes det virker litt rart å forsørge seg selv og barnene på den måten, og det virker ganske risky for horene sin del.

Forresten, angående den loven. Jeg synes det er ganske rart at vi i dagens samfunn innfører en slik lov. For 50 år siden, greit, sex var tabu og vi kunne ikke betale for det, men nå er jo den seksuelle revolusjonen godt i gang, så hvorfor skal vi begrense "utvalget" allerede nå?

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten
Synes det virker litt rart å forsørge seg selv og barnene på den måten, og det virker ganske risky for horene sin del.

Forresten, angående den loven. Jeg synes det er ganske rart at vi i dagens samfunn innfører en slik lov. For 50 år siden, greit, sex var tabu og vi kunne ikke betale for det, men nå er jo den seksuelle revolusjonen godt i gang, så hvorfor skal vi begrense "utvalget" allerede nå?

Det er jo ekstra paradoksalt at ei gruppe som OTTAR, som ellers tar til orde for at kvinner skal få bestemme over egen kropp, plutselig mener at de prostituerte IKKE skal få bestemme over egen kropp i dette tilfellet. Kanskje det snarere er sånn st OTTAR egentlig mener at det er DE som skal bestemme over damenes kropp? Nei, makan til dobbeltmoral skal man leite lenge etter!

Lenke til kommentar
Jeg kan se for meg møkkete ekle, hårete gamle og småfeite damer som går rundt i alt for små klær, og med plass til 2-3 hender i musa si. Selv er jeg ung, og foretrekker unge mennesker med bra kropp og trang mus. Finnes det slike horer også? :)

Håhåhå, du hadde fått deg en gigantisk overraskelse av en tur til Amsterdam!

Jeg tenkte nesten som deg, bare i mindre grad. Så gikk jeg gjennom mesteparten av Red Light District og var fullstendig sjokkert. 90% av damene var strøkne 20-25-åringer med de tighteste kroppene du har sett!

Jeg har aldri kjøpt eller vurdert å kjøpe sex, men for å si det sånn, skulle jeg gjort det hadde det vært der tror jeg. Makan til utvalg, og makan til kvalitet(utseendemessig). Det var så man fikk lyst å dra dem ut av vinduet deres og ta dem med på date.

Lenke til kommentar
Jeg kan se for meg møkkete ekle, hårete gamle og småfeite damer som går rundt i alt for små klær, og med plass til 2-3 hender i musa si. Selv er jeg ung, og foretrekker unge mennesker med bra kropp og trang mus. Finnes det slike horer også? :)

Håhåhå, du hadde fått deg en gigantisk overraskelse av en tur til Amsterdam!

Jeg tenkte nesten som deg, bare i mindre grad. Så gikk jeg gjennom mesteparten av Red Light District og var fullstendig sjokkert. 90% av damene var strøkne 20-25-åringer med de tighteste kroppene du har sett!

Jeg har aldri kjøpt eller vurdert å kjøpe sex, men for å si det sånn, skulle jeg gjort det hadde det vært der tror jeg. Makan til utvalg, og makan til kvalitet(utseendemessig). Det var så man fikk lyst å dra dem ut av vinduet deres og ta dem med på date.

Faen! Er det bare meg som ikke så ei eneste dame i Red Lighten! Bare en haug med afrikanere med jointen i kjeften. Red Light må ha vært en annen plass enn der jeg var. Siste gang jeg hører på siddiser i utlandet.

Lenke til kommentar

unik: Det er jo flere "avdelinger" i distriktet. Hvis du rotet deg inn i afrika-avdelingen, godt-voksen-avdelingen eller shemale-avdelingen kan jeg godt skjønne du var skuffet ;)

Dog består den suverent største delen av unge, stort sett hvite snertne sneller.

Lenke til kommentar

Greit nok å kjøpe ei berte en ny topp eller sko for litt go'head. Men å betale kontant til en som tar opptil flere kjepper daglig er litt ekkelt az.. :/

Føler dere, dere ikke skittne etter å ha hatt sex med en så til de grader løs tøs? Bare tenk på alle bakteriene :S

Lenke til kommentar
Mtp at det er lovlig, så er det litt rart at kun 1/4 av de som har stemt synes at kjøp av sex er greit. Hvorfor er dere andre så imot det?

Da har du ikke lest godt nok. Spørsmålet er "Har du betalt for sex?". Ikke "Synes det er greit med sexsalg?". Selv om jeg synes det er greit så sant den som selger seg er voksen, bevisst, frivillig osv., trenger ikke det bety at jeg ville ha kjøpt det for det.

Lenke til kommentar
Høres litt idyllisk ut da! Er det dyrt?

Etter hva jeg fikk med meg var det fastpris på €50, samme hvem man valgte. Dette var da prisen pr. "omgang", og man hadde oppad begrenset tid, som jeg mener var 15 eller 20min. Så akkurat den parten er vel ikke så idyllisk :p

Lenke til kommentar
Mtp at det er lovlig, så er det litt rart at kun 1/4 av de som har stemt synes at kjøp av sex er greit. Hvorfor er dere andre så imot det?

Da har du ikke lest godt nok. Spørsmålet er "Har du betalt for sex?". Ikke "Synes det er greit med sexsalg?". Selv om jeg synes det er greit så sant den som selger seg er voksen, bevisst, frivillig osv., trenger ikke det bety at jeg ville ha kjøpt det for det.

Ehm, det er jeg som lagde både spørsmålet óg alternativene, så tror nok at jeg veit hva svarene representerer.

Hvis du tenker litt lengre enn du nettopp gjorde. Alternativene er som følger:

Har du kjøpt sex?

Ja, flere ganger

Ja, noen få ganger

Jeg har selv solgt sex

Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex

Nei, jeg ville aldri vurdert det

Så teller vi hvor mange av de som representerer de som ikke synes det er greit å kjøpe sex. Det er en av fem alternativer. Deretter ser vi på antall stemmer på de forskjellige alternativene. 75% eller 3/4 sier at de aldri ville ha vurdert å gjøre det. Da sitter vi igjen med 1/4 av stemmene som synes at det er greit å kjøpe sex.

Hvis du tror at jeg spurte om hvorfor folk er imot at folk selger sex, så leste du feil. Jeg spurte hvorfor folk var i mot å kjøpe det. Jeg spurte ikke om de synes det er greit at noen andre selger. Forstår du nå?

Lenke til kommentar
Etter hva jeg fikk med meg var det fastpris på €50, samme hvem man valgte. Dette var da prisen pr. "omgang", og man hadde oppad begrenset tid, som jeg mener var 15 eller 20min. Så akkurat den parten er vel ikke så idyllisk :p

5-600 kroner for 20 min kosing er ganske dyrt, ja. Synes dog det er verdt det hvis jenta er bra! :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...