Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du betalt for sex?

konduktans

Har du betalt for sex?  

534 stemmer

1. 1. Har du betalt for sex?

• Ja, flere ganger
      21
    • Ja, noen få ganger
      16
    • Jeg har selv solgt sex
      10
    • Nei, men jeg har lyst til å kjøpe sex
      95
    • Nei, jeg ville aldri vurdert det
      392

Anbefalte innlegg

Har du betalt for sex? Svar i tråden og pollen som forhåpentligvis kommer :D

Hvis ja, hvordan var det? Verdt pengene? Hvor mye betalte du?

Selv har jeg aldri gjort det, og har ingen planer om det. Det nærmeste jeg har kommet til å betale for sex var at jeg sleika dama mi for at hu skulle gidde(12 timer jobb gjør deg ganske sliten).

Diskuter!!! :)

Endret av Juliess
La til poll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult, det er allerede en som har turt å innrømme det :) ... Ellers så er det noen som tuller.

Hvordan er "kvaliteten" på horene egentlig? Jeg kan se for meg møkkete ekle, hårete gamle og småfeite damer som går rundt i alt for små klær, og med plass til 2-3 hender i musa si. Selv er jeg ung, og foretrekker unge mennesker med bra kropp og trang mus. Finnes det slike horer også? :)

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten
Har du betalt for sex? Svar i tråden og pollen som forhåpentligvis kommer :D

Hvis ja, hvordan var det? Verdt pengene? Hvor mye betalte du?

Selv har jeg aldri gjort det, og har ingen planer om det. Det nærmeste jeg har kommet til å betale for sex var at jeg sleika dama mi for at hu skulle gidde(12 timer jobb gjør deg ganske sliten).

Diskuter!!! :)

Kjøpte sex av en 25 år gammel alenemor i Tallinn, Estland når jeg var der i juli. Nydelig dame. Traff henne på gata i gamlebyenpå kvelden. Jeg og en kompis rusla rundt og var vel egentlig på jakt etter nettopp noe sånn. Hadde aldri kjøpt før. Første natta betalte jeg 700 for en blowjobb. Var så fornøyd at jeg ba henne komme tilbake kvelden etter. Betalte da ca. 1.700 for ei natt. Det var definitivt verd alt. Jeg har ikke så veldig drag på damene og hadde definitivt aldri hatrt sjanse på ei så fin dame uten å betale. Synd at det skal bli forbudt. Synes ikke staten har noe med hva to samtykkende voksne gjør. Det er jo snakk om en privat avtale. Folk må få bestemme over sin egen kropp og hva de vil gjøre med den!

Trist at det skal være så mye fordommer mot dette. Det rammer ikke bare kundene, men også de prostituerte, som gjør en viktig samfunnsinnsats.

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten
Jeg har ikke sett slik på det før, men du har definitivt et poeng :) Men til dere som har opplevd det, føles det ikke litt som å sette seg på et offentlig toalett uten å ha papir på setet?

:) Har jo for så vidt papir på setet, eller rettere sagt kondom på pikken :). Men nå var nok ikke dama blant de aller mest herja heller. I følge henne sjøl så hadde ho begynt å selge seg etter at ho fødde sønnen sin to måneder tidligere. Før det hadde ho jobba på en strippebar. Ho hadde tatt keisersnitt, så ho hadde et lite arr. Det gjorde det nok vanskeligå få lov til å fortsette med strippejobben. Men jeg følte at dama var litt high class, ikke sånn der narkohore. Det hadde jeg aldri kjøpt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gogo_*

Betalte ei afrikansk hore i Danmark en gang, hadde ikke hatt sex før og var temmelig desperat. Synes egentlig servicen var god. Hun var ikke av den typen man ser på Karl Johan, hun studerte og greier. Ikke noe trafficing offer akkurat. Det var igrunn midt i blinken den gangen, men kommer aldri til å gjøre det igjen. Hun hadde noen teknikker som for uerfarne meg (den gangen) var imponerende. Betalte rundt 2500 og det var helt greit. Hun var ikke akkurat "slit" men hadde vel "jobba" en del. Det hele skjedde bare på innfall etter en mislykka tur på byen og jeg var svært full.

Nå har jeg kjæreste og klarer meg fint uten å betale for å si det sånn :p Kommer aldri til å pule med ei afrikansk dame igjen heller. Kjønnshåra er som stålull :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten
Betalte ei afrikansk hore i Danmark en gang, hadde ikke hatt sex før og var temmelig desperat. Synes egentlig servicen var god. Hun var ikke av den typen man ser på Karl Johan, hun studerte og greier. Ikke noe trafficing offer akkurat. Det var igrunn midt i blinken den gangen, men kommer aldri til å gjøre det igjen. Hun hadde noen teknikker som for uerfarne meg (den gangen) var imponerende. Betalte rundt 2500 og det var helt greit. Hun var ikke akkurat "slit" men hadde vel "jobba" en del. Det hele skjedde bare på innfall etter en mislykka tur på byen og jeg var svært full.

Nå har jeg kjæreste og klarer meg fint uten å betale for å si det sånn :p Kommer aldri til å pule med ei afrikansk dame igjen heller. Kjønnshåra er som stålull :ph34r:

Vurderer en tur til Thailand for å pule i desember, men er litt redd for at kondomen skal sprekke. Snakka med en fyr som hadde vært der nede og han hadde pult så mange lekre damer at han til slutt blei lei av fine damer (sic!) :wow:

Lenke til kommentar
Gjest liberalisten
Stemte at jeg har betalt for sex.

Jeg er da gift og har unger, må vel i aller høyeste grad kalles og betale for sex det, felles barn, gjeld, bolig og bil.

Hehe! En kamerat av meg glemte kondom når han pulte ei dame i russetida. Dama blei gravid og fikk to tvillinger. Du kan si det sånn at han har betalt LANGT mer enn meg for å ha hatt sex... :p

Lenke til kommentar
Vurderer en tur til Thailand for å pule i desember, men er litt redd for at kondomen skal sprekke. Snakka med en fyr som hadde vært der nede og han hadde pult så mange lekre damer at han til slutt blei lei av fine damer (sic!) :wow:

Dra så langt bare for å pule på ei hore?

Stemte at jeg har betalt for sex.

Jeg er da gift og har unger, må vel i aller høyeste grad kalles og betale for sex det, felles barn, gjeld, bolig og bil.

Haha. Godt poeng! :p

Hehe! En kamerat av meg glemte kondom når han pulte ei dame i russetida. Dama blei gravid og fikk to tvillinger. Du kan si det sånn at han har betalt LANGT mer enn meg for å ha hatt sex... :p

To tvillinger, altså fire unger? :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...