sir-alex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nå når jeg skrudde på min ps3 fikk jeg opp følgende feilmelding: ------------------------------------------------------------- Harddiskens filsystem er ødelagt og vil bli innstallert på nytt. OK X - Bekreft. ------------------------------------------------- Betyr det at alt vil bli slettet? At harddisken blir formatert? Det gjør ingenting om filmer og musikk bli borte, men alle savedata! Det kan jeg ikke miste. Håper på forklarende svar. takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dessverre blir alt slettet ja. Det er derfor du bør ta kopi av alle savegames avogtil. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Oi, jeg trykket X men ingenting ble slettet. Bra:) Men hvordan tar man copy av savegames? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Trykk trekant når du er på savegames, og ta de over på f.eks en minnebrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå