zeltex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hellu! Har Futurama mm rippet inn på disken med directors commentary. Men når jeg da skal se på med dircom. blir jeg nødt til å bruke gmplayer eller vlc for å kunne spille av den andre lydfilen. Hvordan kan jeg gjøre dette med mplayer? Tenkte meg noe ala: 'mplayer -audiotrack 02 futurama.avi' , men har ikke funnet noe i manual eller google som hjelper. Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor vil du ikke bruke gmplayer eller VLC? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 ... derfor! Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fra man-siden: -aid <ID> (also see -alang) Select audio channel (MPEG: 0-31, AVI/OGM: 1-99, ASF/RM: 0-127, VOB(AC-3): 128-159, VOB(LPCM): 160-191, MPEG-TS 17-8190). MPlayer prints the available audio IDs when run in verbose (-v) mode. When playing an MPEG-TS stream, MPlayer/MEncoder will use the first pro‐ gram (if present) with the chosen audio stream. Foretrekker forresten ren mplayer selv også Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hvis kommentarene styres med lydspor, kan du prøve å gjøre det slik mplayer -alang en fil.filmformat a står for audio, lang står for language, en = english. ilovebrownies: MPlayer's gui suger, vlc suger på alle måter, i tillegg har MPlayer mange flere konfigurasjonsmuligheter. Endret 10. september 2008 av roberth1990 Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Takk, det var behagelig å få til ja! Og som et litt mer realt svar til ilovebrownies: DERFOR!!111oneone ^^ (beklager, men jeg hater å motta sånne svar) roberth1990 dekket vel egentlig det meste der Takk igjen Endret 10. september 2008 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå