Karatheon Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har en 60Gig versjon av PS3 med ps2 bakoverkompabilitet. Jeg har lenge forsøkt å skaffe meg spillet Wild Arms 5, og takket være GETINITHEVAN oppdaget jeg videogameplus.ca og fant der ut at jeg kunne skaffe meg spillet. De skiper også til Norge WEEEEE!!!!! Så da var spillet i orden. Det jeg nå lurer på er om noen vet om bakoverkompatibiliteten til PS3 funker på PS2 spill som ikke er PAL sone. Hadde jo vært kjipt om jeg ikke får spilt spillet. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har en 60Gig versjon av PS3 med ps2 bakoverkompabilitet. Jeg har lenge forsøkt å skaffe meg spillet Wild Arms 5, og takket være GETINITHEVAN oppdaget jeg videogameplus.ca og fant der ut at jeg kunne skaffe meg spillet. De skiper også til Norge WEEEEE!!!!! Så da var spillet i orden. Det jeg nå lurer på er om noen vet om bakoverkompatibiliteten til PS3 funker på PS2 spill som ikke er PAL sone. Hadde jo vært kjipt om jeg ikke får spilt spillet. NTSC-PS2 spill fungerer nok dessverre ikke på en PAL PS3. Det samme gjelder NTSC-DVD filmer. Mens derimot, så fungerer alle PS3 spill. Lenke til kommentar
Karatheon Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Da er det bare å leite frem den gamle PS2 en min og se om jeg kan få den chippet. Spillet skal spilles... Koste hva det koste vil. Takekr for raskt svar SAS1984 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 NTSC-PS2 spill fungerer nok dessverre ikke på en PAL PS3. Det samme gjelder NTSC-DVD filmer. Mens derimot, så fungerer alle PS3 spill. Du mener US-PS2 spill og Sone-1 DVD'er. At det er NTSC som er formatet på TV-signalet er uvesentlig. Jeg har Sone-2 DVD'er i NTSC (Japan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå