kensund Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Heisann.. Prøvde å bestille meg en clutch til en Golf fra thepartsbin.com men de sender (selvsagt) ikke til noen andre enn de som har adresse i USA... Fantastisk.. Så mitt spørsmål er, er det noen nettbutikker som gidder å sende bildeler (trenger sikkert litt forskjellig til min gamle Golf2 Diesel, men har og en Honda Civic stående..) PS. Jeg bor på Svalbard, så jeg slipper unna moms, toll og alt sånt svineri :-) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Du kan f.eks bruke jetcarrier.no for å handle fra amerikanske butikker. Du får da din egen amerikanske adresse hvor jetcarrier har lokaler, og de sender da varene derfra til Norge enten med båt eller fly. Lenke til kommentar
kensund Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Du kan f.eks bruke jetcarrier.no for å handle fra amerikanske butikker.Du får da din egen amerikanske adresse hvor jetcarrier har lokaler, og de sender da varene derfra til Norge enten med båt eller fly. Hmm jetcarrier.no så jo ikke dumt ut.. Tar de virkelig bare 165 kr den minste pakken for å sende den til Norge (og Svalbard). Noen som har erfaringer med jetcarrier? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har erfaringer med iphones og småelektronikk, men ikke for bildeler desverre. Ang svalbard er jeg ikke sikkert. Koster sikkert litt ekstra, bare ta å send de en mail via kontaktskjemaet der Kjøre den type bil som du nevner der oppe er vel problematisk, hvis ikke du kjører på 35" hjul da Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jetcarrier har jeg selv brukt, og jeg er fornøyd med tjenesten de gir. Dog, jeg har ikke erfaring med å importere bildeler Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 www.RockAuto.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå