Gå til innhold

Til dere alle-som-har-mange-posts-spammer-folk

danilovic

Anbefalte innlegg

Til dere alle-som-har-mange-posts-spammer-folk

Jeg tror dere har misforstått en smule. Vi spammer ikke for å få mange posts, og vi sier heller aldri at vi gjør det (om vi ikke bruker en smule ironi). Jeg tror heller at det er dere som er så bidige fikserte på antall posts. For oss (med mange posts), er det en slags lek (spesielt moro er det å gå forbi Anders/phunkee på counten :p). Hvis dere prøver å dra fram Milepæler-tråden (slettet?), så poster vi ikke i den når vi endelig har greid å nå 10k, for eksempel. Nei, vi poster der når vi plutselig er på et fint tall.

Jeg, personlig, er nok er et godt eksempel på ”en som spammer for å oppnå posts”, uansett, så er ikke det tilfelle. Selv om jeg poster ofte og mye, betyr ikke det at jeg higer etter flere posts. Se på de periodene jeg har vært vekke fra forumet (en stund siden nå, men det er et par lengre perioder) – når jeg ikke synes det er så moro på forumet lenger, slutter jeg å poste!

Det er altså ikke vi som er så sinnsykt opptatt av det postantallet – det er tvert i mot heller dere som påpeker at en spammer, fordi han har mange posts, eller fordi han vil ha mange, som er så fikserte på det. På samme måte er jeg veldig lei av dere som hele tiden må si at ”Åh, dere er så teite. Dere bare spammer for å oppnå flere posts”. Jeg har sett mange posts av denne typen, og de er minst like irriterende som ”asdf” (asdf = moo = no sense = ikkeno).

Så kan dere vennligst gi eff i å klage mer på det?!

Btqw, kan dere gi noen konkrete eksempler på når vi kun poster får å få flere på counten vår?

- Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis dere prøver å dra fram Milepæler-tråden (slettet?)

[...]

Btqw, kan dere gi noen konkrete eksempler på når vi kun poster får å få flere på counten vår?

Jeg er lat og du leverer ett flott eksempel selv. Det var riktignok ikke du som spammet i den tråden, svjh, men veldig mange av 'milepælene' som ble postet på slutten av den tråden var langtifra milepæler. Typisk sånn '2300 poster! w0000t!', og så '2400 poster! w0000t!" et par timer etterpå.

Tråden er svjv slettet, så jeg ser ingen vits i å dra opp navn (jeg husker ikke heller 100% hvem det var), for det er ikke det som er det viktige her, ikke sant.

Lenke til kommentar
Hvis dere prøver å dra fram Milepæler-tråden (slettet?)

[...]

Jeg er lat og du leverer ett flott eksempel selv. Det var riktignok ikke du som spammet i den tråden, svjh, men veldig mange av 'milepælene' som ble postet på slutten av den tråden var langtifra milepæler. Typisk sånn '2300 poster! w0000t!', og så '2400 poster! w0000t!" et par timer etterpå.

Tråden er svjv slettet, så jeg ser ingen vits i å dra opp navn (jeg husker ikke heller 100% hvem det var), for det er ikke det som er det viktige her, ikke sant.

De var vel neppe for å øke postantallet (snarere heller at de ikke hadde helt snøring på hva en milepæl er)?

Lenke til kommentar

MEN, det som kanskje er litt dumt er at det ikke ble slått ned av moderatorene heller, men bare ble videreført noe som resulterte i sletting av tråden. Hvis det kanskje hadde blitt slått ned på litt før og ikke totalforbud slik som det er nå så hadde vi kanskje unngått dette.

Men så er det så lett å være etterpåklok også da. :roll:

Lenke til kommentar

1) Vi spammer ikke for å få mange posts....

2) For oss (med mange posts), er det en slags lek (spesielt moro er det å gå forbi Anders/phunkee på counten :p).  

3) Selv om jeg poster ofte og mye, betyr ikke det at jeg higer etter flere posts.

4) Hvis dere prøver å dra fram Milepæler-tråden (slettet?), så poster vi ikke i den når vi endelig har greid å nå 10k, for eksempel. Nei, vi poster der når vi plutselig er på et fint tall.

Er ikke så veldig nøye sånn helt egentlig på en måte, men må bare få kommentere det du skreiv her.

Ser på punkt nr 1 og ser at du ikke spammer for å flere post, men i punkt 2 sier du at det er en lek å gå forbi noen på counten. Ergo kan denne logiske slutning trekkes: Du higer etter flere post! Utsagnet i punkt nr. 3 er derfor ikke gyldig.

Så til punkt nr. 4: Hva er et fint tall? For de som liker matte er alle tall fine. Dette blir min post nr 187. Er ikke det et fint tall da? Må være et ganske så populært tall. Ga ca 7,6 mill treff på google, og det ledet meg til denne siden.

Må si meg ganske så fornøyd med 187. Nesten så fornøyd at jeg burde ha postet det i "ikke eksisterende milepælen".

PS: her kan du lese litt om logikk. Ganske bra å kunne hvis man er en kverulant.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere har misforstått en smule. Vi spammer ikke for å få mange posts

Så hvorfor er det så gale å slette SO2?

Fordi det er en post vi vil ha, ffs.

1) Vi spammer ikke for å få mange posts....

2) For oss (med mange posts), er det en slags lek (spesielt moro er det å gå forbi Anders/phunkee på counten :p).  

3) Selv om jeg poster ofte og mye, betyr ikke det at jeg higer etter flere posts.

4) Hvis dere prøver å dra fram Milepæler-tråden (slettet?), så poster vi ikke i den når vi endelig har greid å nå 10k, for eksempel. Nei, vi poster der når vi plutselig er på et fint tall.

Er ikke så veldig nøye sånn helt egentlig på en måte, men må bare få kommentere det du skreiv her.

Ser på punkt nr 1 og ser at du ikke spammer for å flere post, men i punkt 2 sier du at det er en lek å gå forbi noen på counten. Ergo kan denne logiske slutning trekkes: Du higer etter flere post! Utsagnet i punkt nr. 3 er derfor ikke gyldig.

Så til punkt nr. 4: Hva er et fint tall? For de som liker matte er alle tall fine. Dette blir min post nr 187. Er ikke det et fint tall da? Må være et ganske så populært tall. Ga ca 7,6 mill treff på google, og det ledet meg til denne siden.

Må si meg ganske så fornøyd med 187. Nesten så fornøyd at jeg burde ha postet det i "ikke eksisterende milepælen".

PS: her kan du lese litt om logikk. Ganske bra å kunne hvis man er en kverulant.

Tenk deg dette scenarioet: Du ser på TV, og titter bort på DVD-spillern. "Oi, klokka er 10:24 - artig", tenker du. Du sitter likevel ikke og venter på at klokka skal bli 10:24 (for dere som ikke skjønte det: 1024=Mi).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...