bizarro_per Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hei! Nå skal jeg mase litt her inne jeg og. Jeg er så lei av ledninger og masse racks i hyllene som tar plass. Nå har jeg sett at det er en del hjemmekinoanlegg som er kommet som dekker nesten alle mine behov, men ikke alt (ihvertfall ikke til en rimelig penge). Nå vurderer jeg å bygge en stue-pc, men kan man bygge det slik jeg ønsker? Bruksområde: -Opptak av tv -musikk -film -bilder -radio Krav: -Skal kunne ta opp tv (stor harddisk) -Må ha dvd spiller eller aller helst Blue-ray -Radiokort? -Må kunne levere lyd til høytalere i relativt bra kvalitet (altså kjøre 2.1 uten egen forsterker) -Spille av de fleste formater -HDMI? (til flatskjerm som kanskje kommer snart) -Se bra ut i hylla (svart pianolakk med lite lys og dill) Er det mulig å lage noe slikt og hva trenger jeg? Å får man god nok lyd fra pc-en til å bruke den i stua, eller må man ha egen forsterker? (Vil ha litt bulder når jeg ser film) Er ute etter et rimelig alternativ (billig og bra nok!) Puh! Så får vi se hva dere eksperter sier. Lykke til! HAR OPPRETTET NYTT INNLEGG I HTPC Endret 10. september 2008 av bizarro_per Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Kom til HTPC underforumet https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=347 så får du hjelp Endret 10. september 2008 av obergeru Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ack! Den så jeg ikke. Noen som kan flytte meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå