LordArgh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hva får deg til å tro at staten vil sponse leilighet bare fordi du er for lat til å jobbe? Er det det man blir fortalt om Norge når man velger å "flykte" hit? Lenke til kommentar
marishu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hva får deg til å tro at staten vil sponse leilighet bare fordi du er for lat til å jobbe? Er det det man blir fortalt om Norge når man velger å "flykte" hit? Synes det er merkelig at alle innvandrere og asylsøkere får tildelt bolig når de kommer, mens flere 1000 studenter ikke får noenting. Her er det heller ikke snakk om en "kåk", men et sted hvor man har en seng å sove i, et bad, hvor det er trygt. Tror jeg også skal si at jeg sliter i hjemmet, så jeg kan få staten til å sponse bolig til meg. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hva får deg til å tro at staten vil sponse leilighet bare fordi du er for lat til å jobbe? Er det det man blir fortalt om Norge når man velger å "flykte" hit? Synes det er merkelig at alle innvandrere og asylsøkere får tildelt bolig når de kommer, mens flere 1000 studenter ikke får noenting. Her er det heller ikke snakk om en "kåk", men et sted hvor man har en seng å sove i, et bad, hvor det er trygt. Tror jeg også skal si at jeg sliter i hjemmet, så jeg kan få staten til å sponse bolig til meg. Det virker nok bare hvis du er fremmedkulturell, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå