hitokiri Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sony Ericsson har avslørt den norske lanseringsdatoen. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne artikkelen gjorde at jeg ble usikker på om jeg skulle kjøpe HTC Touch Pro Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 engelske versjonen kommer ut nå, så kommer den norske ut etter nyttår? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Heftig. Er rimelig sugen på en sånn ja. Hva er forskjellen på engelsk og norsk versjon? ÆØÅ og andre regionale instillinger? Kan da ikke være så vanskelig å endre/legge til manuelt(?). Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 tja, kan du lage nytt tastatur og bytte selv? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Den kjører jo Windows. Så det må da være mulig å mappe Æ, Ø og Å til en funksjonstast? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fysiske taster for ÆØÅ hadde jeg aldri forventet. Er det meningen den skal få det? I så fall er jo saken en annen. Jeg snakket om å legge til norske taster/innstillinger i OS/programvaren. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fysiske taster for ÆØÅ hadde jeg aldri forventet. Er det meningen den skal få det?I så fall er jo saken en annen. Jeg snakket om å legge til norske taster/innstillinger i OS/programvaren. Jeg har heller aldri sett for meg at denne skal få egne ÆØÅ-taster, og selv om den får det, ville det vel ikke være umulig å mappe opp ÆØÅ til f.eks fn+KLP vil jeg tro Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne artikkelen gjorde at jeg ble usikker på om jeg skulle kjøpe HTC Touch Pro Second that Fysiske taster for ÆØÅ hadde jeg aldri forventet. Er det meningen den skal få det?I så fall er jo saken en annen. Jeg snakket om å legge til norske taster/innstillinger i OS/programvaren. Jeg har heller aldri sett for meg at denne skal få egne ÆØÅ-taster, og selv om den får det, ville det vel ikke være umulig å mappe opp ÆØÅ til f.eks fn+KLP vil jeg tro Er vel det som er vanlig, ja. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det var gode nyheter! Denne telefonen skal jeg ha, gjerne med engelsk tastatur. Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvis den norske versjonen blir omtrent dobbelt så dyr som den engelske, tror jeg det blir den engelske på meg også. Fortsatt usikker, og tror jeg venter til det kommer noen tilbakemeldinger på de første som har kjøpt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 I dag er det 10 september, Telefonen er ventet å være på plass i butikken 30 oktober. Det er åtte uker til. Skal tro hvilken distributør SE benytter siden telefonen allerede er på tur fra importør til butikk(jf. overskriften). Sannsynligvis en uhyre billig en, siden de bruker så lang tid. Selv Posten bruker ikke stort mer enn en uke å nå alle fjordhull i Norges land. Ørjan... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 I dag er det 10 september, Telefonen er ventet å være på plass i butikken 30 oktober. Det er åtte uker til. Skal tro hvilken distributør SE benytter siden telefonen allerede er på tur fra importør til butikk(jf. overskriften). Sannsynligvis en uhyre billig en, siden de bruker så lang tid. Selv Posten bruker ikke stort mer enn en uke å nå alle fjordhull i Norges land. Ørjan... Det er jo mulig at de ønsker å produsere et stort nok antall til at de får sendt ut nok til alle butikkene. Ellers, så kan det jo hende at overskriften er litt missvisende Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Veldig lyst på X1, men også veldig skeptisk, mest til størrelsen. Denne er jo større og tyngre enn min S710, og synes den er på grensen, sånn størrelsesmessig. Men, har nå egentlig lyst på qwerty, og da må man jo opp litt i størrelse. Hmmm. Lenke til kommentar
hexdu Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 har testet den her. størrelsen var overraskende mindre enn jeg trodde. bruker G900 selv og den er tykkere, men ikke stort større sett ovenfra. synes den virket dritfet jeg want it! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 engelsk versjon!!!!....vil det si at det ikke finnes norsk språk i telefonen? Eller at bare muligheten for de 3 velkjente bokstavene ikke finnes? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Si det? Enten så kommer den uten æøå på hardtastaturet og mulighet for å legge i norsk språk senere, eller...den norske versjonen har øæå på hardtastaturet og da er det jo ikke like enkelt med en engelsk versjon. På min tilåskomne P990 med fulltastatur er æøå sjult bak o (ø 5 trykk) og a (å tre trykk/æ 6 trykk) Regner med at X1 vil ha en enklere løsning siden tastaturet er mye større. Trangt om plassen på P990. Vi får vel svaret når den blir lansert i Sverige. De har jo også noen "rare" bokstaver. Endret 17. september 2008 av osmano Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg antar at den norske versjonen får dedikerte taster for æøå, slik som den svenske versjonen får for sine bokstaver (såvidt jeg vet) Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvilke taster må bøye seg i støvet for de særnorske tegnene da? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ingen? den svenske utgaven har jo de særsvenske tegnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg