Falkthorn Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nå mener jeg ikke hva slags diskujoner og slikt, men mer direkte hva type forum dette er? Får man kjøpt noe slikt for eget bruk også? Jeg har prøvd å se litt rundt omkring men fant ikke noe relevant informasjon. Eller kan kanskje noen sende meg i riktig vei til å finne informasjon om kjøp/leie av forums? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Invision Power Board. http://www.invisionpower.com/ Endret 10. september 2008 av Frittgående Egg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det er Invision Power Board. Sjølvsagt modifisert av teknisk avdeling. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kan regelsett bare lage et eget, mye bedre og penere blir det og. Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Takker for rask tilbakemelding Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kan regelsett bare lage et eget, mye bedre og penere blir det og. Endre fargar og utsjånad kan alle gjere ja, men korleis kan det teknisk sett bli betre? Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Forresten, siden jeg har noen folk her som har greie på slikt. Vet dere om noe fin måte å hoste en side hvor folk kan laste opp egne bilder? F.eks til en guild side hvor medlemmene kan legge opp egne spill bilder? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kan regelsett bare lage et eget, mye bedre og penere blir det og. Endre fargar og utsjånad kan alle gjere ja, men korleis kan det teknisk sett bli betre? Nå er det mye som kan endres på. Man får et helt annet utsende - et som virkelig er pent. På disse ferdige forumene er alt så stort og klumpete. Og nærmest ingenting passer inn. Man kan også ved hjelp av eget lagd forum, lage og legge til et hav av tilleggsfunksjoner osv. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Syntest det berre blir rot med masse fancy greier. Er veldig fornøyd slik det ser ut nå her på forumet. Veldig oversiktlig osv.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg liker også dette forumet veldig godt. Stilrent og pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg