femftifem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Jeg fant i dag et firefox-tillegg som man kan endre utseendet til en side til eget ønske. La meg gi dere et eksempel: Her har dere et typisk utseende av en Gmail-innboks: Men med litt koding kan man få innboksen til å se ut som følgende: Navnet på dette tillegget heter Stylish og man kan finne stiler på www.userstyles.org Det jeg tenkte var om noen av dere profesjonelle kodere kunne prøvd å laget en litt stilig/brukervennlig stil til hw.no/diskusjon.no. For etter det jeg forsto, er mulighetene uendelige. koden til gmail-utseendet finner dere her: http://www.naverniouk.com/design/gmail/gmail.css edit: all teksten forsvant helt uten videre :/ Endret 10. september 2008 av Redusert Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ehm... google extention til firefox? Kjempe kult Meen det er desverre ikke nok til å gå tilbake til Fx etter jeg ble avhengig av Chrome! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Hmm, all teksten forsvant helt plutselig når jeg skrev tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå