teletubbiekid Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Overflødig av fedme på dette forumet! Beklager. Men gud sier at.. Jeg er sterkt uenig i din påstand. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eg likar å sveve! Synes du skal roe ned på fleinsopp intaket ditt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hva er egentlig vitsen med denne tråden? Den forvirrer meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Han lagde den bare for å se hvilke verdier folk har, for å så gjøre narr av / se ned på disse. Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg liker også å sveve. Jeg kledde meg derfor i en trang trikå og en lang, rød kappe før jeg klatret så opp på toppen av Postgiro-bygget. Man må vel ha litt "start-fart" før man kan sveve, ikke sant? Fly har jo rullebane. Vel, det viste seg snart at Newton hadde rett. Etter et svært lite grasiøst svev deiset jeg rett i bakken. Heldigvis var skjebnen på min side, og jeg landet pladask rett i en større ansamling overmodne tomater, til stor frustrasjon for den uheldige pakistanske frukt- og grønt-selgeren. Etter å ha fått en lengre innføring i en rekke pakistanske gloser man helst bør unngå i formelle sosiale sammenhenger, ble jeg hentet i en ambulanse. På sykehuset ble det konstatert at jeg mirakuløst nok ikke var fysisk skadet, men at jeg åpenbart ikke var helt i vater rent mentalt. Så, pass på, selv om sveving høres morsomt ut, kan det være ganske så farlig. I tillegg tok det flere dager før jeg ble kvitt den sure stanken av råtne tomater. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Aner ikke om jeg skal si kameraet eller TV'n. Et av de mest dyre sakene jeg har kjøpt. Men den beste gaven er og få være Onkel til en snart 4 år gammel gutt. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Penger og stoff. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dyre merkeklær. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Livet er vel en bra verdi, og jeg liker klokka mi :] Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Liker å våkne, så legge sg igjen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Å eie masse venner på facebooks applikasjon friends for sale. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Familie og venner. Og ost. Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Familie og venner. Og ost. enig der, men ikke ost .... Maarud Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 forumtroll Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg verdsetter å kunne sanse. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Diskusjon.no er jo forsåvidt 25-30% av min hverdag så det er nok en av de store verdiene mine. OT: Av en eller annen grunn trodde jeg at emnetilltelen var: "Hva faen er verdier din dust!?" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Snooze-knappen min er bare best. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Aids Smertestillende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå