hobgoblin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ifølge de som har åpnet den opp, har den faktisk bluetooth innebygget :-)Les på www.macrumors.com Uansett, det er den eneste muligheten for å kunne fungere skikkelig sammen med Nike + Sportkit Det sier litt om Apple. Hvorfor i faen kan man ikke bruke den til andre ting også? Samme med Iphone, hvor man ikke kan sende filer over bluetooth. Hmmm....fordi man har Wi-Fi og USB 2, som er 100 ganger bedre egnet til filoverføring? og begge deler er bare en generisk databærer, og trenger derfor programvare i begge ender som snakker samme språk. bluetooth derimot har dette innebygget i obex profilene... men for bulkoverføring er de to andre bedre egnet ja. men jeg tror nok vi her snakker om å slenge over ett bilde eller annen liten fil mellom to håndholdte enheter... forøvrig er brikken som ble funnet en generisk radiobrikke for gigahertz-området hvor en finner både bluetooth og wifi, og også nike+ sin egen protokoll. så ja, den kan snakke bluetooth, men bare om rette drivere er på plass. noe jeg ikke tror kommer med det første... Lenke til kommentar
Eirish Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Høytalerene synest jeg er det beste med oppd. Nå kan du faktisk bruke den til vekkerklokke og alarm (å ha det uten er jo helt meningsløst) og så blir mange apps 10 ganger bedre med høytalere;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg