Abnorm Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Har selv laget en dusj, mye lik denne: Men jeg ønsker at vannet skal renne fra "taket" og ikke fra en sånn standar dusj hode på vegg. Har tidligere sett bilder av dette, men hvor er det å få kjøpt og har det noe spessielt navn? Har også ønske om å legge inn lys i dusjen, da veggene skjermer mye av lyest i rommet. Hvor finner jeg lys som kan brukes i dusj (helst innfellbar i vegg eller tak) og bryter? Endret 10. september 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har selv laget en dusj, mye lik denne: Men jeg ønsker at vannet skal renne fra "taket" og ikke fra en sånn standar dusj hode på vegg. Har tidligere sett bilder av dette, men hvor er det å få kjøpt og har det noe spessielt navn? Har også ønske om å legge inn lys i dusjen, da veggene skjermer mye av lyest i rommet. Hvor finner jeg lys som kan brukes i dusj (helst innfellbar i vegg eller tak) og bryter? om det er spotter du tenker på så kan det bli litt jobb om du ikke har tilgang over badet, loft eller noe.. og siden det er våtromsone vil jeg tro du da også trenger ip44 spotter, men veldig peiling på dette har jeg ikke, hør med en elektriker. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Har loft over ja... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så lenge taket er over 220cm kan du putte spotter i taket, er taket lavere en dette har du ikke lov å plassere noen ting der... i elektrisk forbindelse altså.. Usikker om dette gjelder om du vil ha dusjhodet ned fra taket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå