Gå til innhold

– Vet at Age of Conan har problemer

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 1 måned gratis spilling, eneste forskjellen er nok den at du ikke har fulgt helt med på hva som har blitt trukket av kontoen din.

Og hvorfor være så jævla nazi? Er det noen som jeg håper gåt bankrupt så er det deg min kjære venn......

Sorry, men jeg har fulgt med.

Nazi? Hva pokker er nazi her?

Ja, håp i vei du :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Penga er jo ikke så veldig viktig. Men det bare indikerer på at de er noen forbanna løgnere! Og det beviser dem gang på gang. Faen orker å spille ett spill utvikla av klovner?

Ja, jeg trur jeg skal stoppe og handle hos PRIX som er min nærmeste butikk ettersom jeg fikk veksel for en 200 lapp engang som jeg betalte for en 500 lapp. De må jo være bedragere og en gjeng løgnehalser alle sammen!!

Vet du hva jeg gjorde? Jo jeg sa høffelig at jeg fikk tilbake for lite penger og alt ordnet seg. Genialt hva?

Ditt grunnlag for å hate Funcom er ganske lavmål.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Jeg føler at de som spiller AoC betaler funcom for å få lov å finne feil på et uferdig produkt! Ja, jeg forstår at det vil kanskje blir tilnærma umulig å fikse alt! Men fy faen! Første du møter i spillet er jo bugs før du har rukket å starte det jo! De må ha vært seriøst desperate når de slapp det ut :p.

Jeg orker ikke å finne alle løgnene funcom har kommet med og lovt. Det har jo alle skjønt. Svada selskap.

Lenke til kommentar

Alle som spiller et MMO betaler for et uferdig spill, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

Jeg selv spiller flere spill som er uferdige, men som er spill jeg håper og trolig vet vil bli et godt spill etterhvert. Og det er ikke da kun MMO sjangeren jeg da peker til.

Til slutt er det brukeren selv som velger om man skal betale for et produkt eller ikke, om denne brukeren ikke har gjort nok research for hva han eller hun selv betaler for skal da ingen andre en han/hun selv klandres for.

Lenke til kommentar

Research ja... vel.. jeg forventer at det spillbart når jeg kjøper det? Gjør ikke du?!

Eller kjøper du bare et spill og bare håper at det funker? Jeg syntes dette er stygge greier! Og fatter ikke hvordan sånnt i det hele tatt er tillatt... skulle vært noe slags minimumskrav for å utgi spill som det må betales for.

Også... kan du ikke spille visse tider pga. de oppdaterer... og når de er ferdig og oppdatere så må du laste ned 1 GB patch.. nei, kjedelig greier dere.

Lenke til kommentar
Jeg føler at de som spiller AoC betaler funcom for å få lov å finne feil på et uferdig produkt! Ja, jeg forstår at det vil kanskje blir tilnærma umulig å fikse alt! Men fy faen! Første du møter i spillet er jo bugs før du har rukket å starte det jo! De må ha vært seriøst desperate når de slapp det ut :p .

Jeg orker ikke å finne alle løgnene funcom har kommet med og lovt. Det har jo alle skjønt. Svada selskap.

Aoc hadde en mye bedre release enn andre spill i samme sjanger.. som f.eks wow..

Du kan ikke klage på funcom og bugs vist Age of conan er det eneste mmorpg spillet du har tested ved release.

jeg spillte både EA og ved release uten noen game breaking problemer i aoc.

Lenke til kommentar

MysticoN, så du må ha spillt andre mmorpg før du kan få lov å klage!?? hele tatt utale deg om bugs? Du tuller ja? bugs er bugs! uansett spill!

Jeg syntes bare at alle de bugsa i aoc var så mye at jeg lurte på om det var noe alvorlig galt med spillet, pcen. ett eller annet! Satt meg fast over alt etc. Så liksom betale penger for å gå rundt i sitte fast steder.

Jeg misslikte kanskje spillet sånn generellt også.. var ikke helt min greie det å plukke opp steiner hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt vitsen med at folk kverner i vei med den samme gamle kritikken som jeg har lest så mange ganger før. Det er åpenbart at det er et par bitre sjeler der ute som har lagt Funcom for hat.

Hvorfor må jeg lese gjennom det samme crappet hver eneste gang? Jeg er ikke interessert i å få beskrevet for n'te gang hvor fælt noen syntes det var å spille AoC ved launch. Det er passé. Folk klager i vei, og inrømmer siden gladelig at de ikke har spillt på flere måneder.

Ja, jeg skjønner veldig godt at AoC har sine mangler. Jeg skjønner veldig godt at Funcom ikke leverte produktet som mange forventet seg, og at mange ble skuffet. Men kan vi ikke hvertfall prøve å holde kritikken oppdatert? Jeg har ikke prøvd AoC noe særlig, og "sitter på gjerdet". Jeg vil ikke høre om igjen historien om noen som kortsluttet keyboardet med sine salte tårer ved launch! Jeg vil ha informasjon om hvordan AoC fungerer i dag.

Å konstant måtte høre på emosjonelle utbrudd blir fort veldig kjedelig. En god del av de ivrigste kritikerne stapper muskedunderen sin med alt som kan ligne på noe negativt om Funcom og skyter fra hofta i alle retninger. Det er fullstendig ubrukelig for oss andre å lese disse innleggene.

Kritikk er fint, men det er på høy tid å komme med saklig, nøktern og ikke minst oppdatert informasjon. Resten kan dere holde for dere selv.

Å oppdage at man har sløst x antall timer på noe man endte opp med å bli skuffet over er aldri kult. Synd for dem det gjelder. Det er derfor jeg har ventet med å anskaffe AoC. Det burde dere også gjort. Dere takler jo åpenbart ikke å ikke få det dere ønsker dere.

Lenke til kommentar
Research ja... vel.. jeg forventer at det spillbart når jeg kjøper det? Gjør ikke du?!

Eller kjøper du bare et spill og bare håper at det funker? Jeg syntes dette er stygge greier! Og fatter ikke hvordan sånnt i det hele tatt er tillatt... skulle vært noe slags minimumskrav for å utgi spill som det må betales for.

Også... kan du ikke spille visse tider pga. de oppdaterer... og når de er ferdig og oppdatere så må du laste ned 1 GB patch.. nei, kjedelig greier dere.

Du har tydeligvis aldri spilt et MMO spill før, så da får du heller gjøre deg litt smartere på dette området først før du kritiserer måten ting blir gjort når det gjelder denne sjangeren. For her hører du aldeles ikke hjemme hvis du ikke takler downtimes og vedlikeholds tider.

Lenke til kommentar

uferdig og uferdig.. hadde ingen problem med å spille aoc. manglet en del i spillet som pvp og end game. men gikk no ann å spille spillet fordi.

At det er noen bugs er å regne med når man starter å spiller mmorpg ved starten. og du bør være glad du ikke spillte EQ2 når det var nytt, og wow for den del.

Men man lærer av sine "feil" så neste mmorpg spill som du har trua på, vent 6-12mnd med å kjøpe det, da slipper du de fleste bugs.

Lenke til kommentar

Som sagt så er jo alle MMO-spill "uferdige" ved launch, men det burde helt klart holde en viss standard. Jeg syntes nybegynner-øya i AoC var bra, men alt etter den var en nedtur, fordi den øya satte standarden for hva jeg forventet av resten av spillet. (Ok, jeg hadde større forventinger, som f.eks. DX10 ved launch, som det ble brautet høylytt om.)

WoW er jo et yndet eksempel på hvordan ting "skal være". Men WoW hadde i likhet med AoC mye bugs og mangler i starten, blant annet lite innhold for level 50 og oppover. Molten Core kom jo ikke før ca 4-5 måneder etter launch, hvis jeg husker rett. Det kom iallefall ikke før en god stund etter launch. Og PvP har blitt forandret gang på gang, men alikevel sier jeg meg enig med at hvis pvp patchen i AoC ble lovt 100% i juni, burde den komme senest siste dag i juni og ikke i september/oktober.

Et annet eksempel er jo StarWars Galaxies, det er jo et spill som har blitt ødelagt av patchingen. Litt humoristisk kan man kanskje si at den ble patchet feil vei. Såpass ille tror/håper jeg at det ikke er med AoC.

Jeg er heller mer kritisk til dårlig kundebehandling, rævva service fra GM'er (de har liksom ikke lov å hjelpe deg hvis en quest bøgger og gir deg feil reward..). For ikke å nevne moderatorene i AoC-forumet, de stenger jo alle tråder som kan tolkes som negativ, selv om ikke alle er det.

Jeg er også enig i at crafting/gathering systemet er en vits.

Jeg setter meg på gjerdet og venter i 6-8 måneder før jeg prøver AoC igjen. Men jeg håper ikke at alle gjør det, for da blir det lite penger til videreutvikling for FunCom.

PS: FunCom burde gi *alle* som har account - aktiv eller ei - en gratis måned for å veie opp litt.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Et annet eksempel er jo StarWars Galaxies, det er jo et spill som har blitt ødelagt av patchingen. Litt humoristisk kan man kanskje si at den ble patchet feil vei. Såpass ille tror/håper jeg at det ikke er med AoC.

uff.. ikke en gang snakk om swg.. savner gode gammle swg en dag i dag. Swg har blitt et eksempel på hvor dårlig det kan gå med et spill.

Lenke til kommentar
uff.. ikke en gang snakk om swg.. savner gode gammle swg en dag i dag. Swg har blitt et eksempel på hvor dårlig det kan gå med et spill.

Mer riktig å si: Så galt kan det gå når Sony tar over spillet uten at det har Everquest i navnet.

On-topic (vel nesten): Tror de fleste har glemt at vi i europa fikk versjon 1.4 av wow da det kom ut. Var mye amerikanerne klagde på da det først kom ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...