Azidops Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det mulig å laste opp eget avatarbilde til gamertagen? I så fall, hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror ikke dette er mulig, men du kan bruke kamera (Xbox Live Vision) til å ta bilde av det bilde du vil bruke. Det er den metoden jeg har brukt i hvert fall. Men merk at bilder du tar med kamera kun er synlig for dine venner. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tror ikke dette er mulig, men du kan bruke kamera (Xbox Live Vision) til å ta bilde av det bilde du vil bruke. Det er den metoden jeg har brukt i hvert fall. Men merk at bilder du tar med kamera kun er synlig for dine venner. Ok, det var det jeg tenkte. Gidder ikke å kjøpe meg kamera bare for den tingen. Hva brukes egentlig det kameraet til? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kamera kan brukes til enkelte Xbox Live Arcade-spill (jeg har ikke prøvd, så litt usikker på hvordan det fungerer). Det jeg har brukt mitt kamera til er videochat og ta bilde av ansiktet mitt og bruke det på en spillfigur (Rainbow Six Vegas, Facebreaker). I Burnout Paradise (hvis man har koblet på kamera) blir man tatt bilde av akkurat når man blir tatt Takedown på. Det er en kul funksjon. Man ser altså personen man knuste i samme sekund som man tok Takedown Veldig artig når man spiller sammen med kamerater Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror det skal vere mulig å laste opp avatar etter neste store oppdatering Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hadde vært genialt om man kunne gjort det med USB-penn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tippet det i så fall må gjøres her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå