Autodidact Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 En gang rett før jeg tok ferie i år kom jeg tilfeldig over en post (er nesten sikker på at det var på diskusjon.no) der det ble etterlyst/spurt om hvor folk ferdes for inspirasjon her på nettet. Dessverre kan jeg ikke finne igjen posten, eller lenkene jeg mener å ha lagret (er lei av å lete i blinde). Det eneste jeg finner igjen på disken min er et bilde (se nedenfor) fra et av nettstedene som ble nevnt - som forøvrig var et par norske forum, hvor jeg mener å erindre at det ene het noe med monster?! Noen som har sett eller deltatt i posten, eller som kjenner til et og annet godt (norsk) forum, og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
emero Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 www.storedyret.com dette er nok det beste norske nettstedet på design Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Det ser ut til å være den ene nettsiden ja. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg henger på storedyret, og er innom kreativ1.no nå og da. smashingmagazine er et utenlandsk must! Ellers har jeg bokmerkene på jobb, og ikke her... Si fra om du kommer over noe mer, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå