DaXoN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 jeg holder får tiden på og skrive en liten bok bare fordi vel jeg har litt får mye fantasi og denne kommer tit og annet jeg trenger navn forslag på 4 personer atm 1 gutt på 20 1 jente på 12 Og mor / far av de Håper på noen tilbakemeldinger her takk på forhånd *jeg er ikke flink på navn derfor jeg spør her* Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sofie er et passende navn på jenta Gutten kan hete Tommy, Erik eller Matias Hvis du hadde gitt litt informasjon om fra hvilken tid du skriver fra, f.eks. 1800-tallet hadde jeg kanskje valgt andre navn, som jeg sliter litt med foreldrene Kari og Asbjørn Frederikke og Kåre Arild og Vesla Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Sofie er et passende navn på jenta Gutten kan hete Tommy, Erik eller Matias Hvis du hadde gitt litt informasjon om fra hvilken tid du skriver fra, f.eks. 1800-tallet hadde jeg kanskje valgt andre navn, som jeg sliter litt med foreldrene Kari og Asbjørn Frederikke og Kåre Arild og Vesla hehe ser nå at jeg skulle sagt noe mere, dette er en engelsk bok gutten kommer ifra dublin i england *nå håper jeg får GUDS skyld jeg ikke sier feil xD det er ifra nåtiden 2000+ familien er vel helt normal utenom det at faren er kriminel dømt og fengslet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dublin er hovedstaden i Irland.... Gutten kan fortsatt hete Tommy eller Eric (vanligst med C). Ellers Ian, Carl, Mark, Marcus, Scott eller noe sånt? Jenta kan hete Sally, Sarah, Sophia, (uttales Sofia), Jenny, Jan, Jennifer eller noe sånt. Et av navnene som blir til overs kan bruker på hver av foreldrene. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Dublin er hovedstaden i Irland.... Gutten kan fortsatt hete Tommy eller Eric (vanligst med C). Ellers Ian, Carl, Mark, Marcus, Scott eller noe sånt? Jenta kan hete Sally, Sarah, Sophia, (uttales Sofia), Jenny, Jan, Jennifer eller noe sånt. Et av navnene som blir til overs kan bruker på hver av foreldrene. takk takk ^^ ja og min geografi skill er lowwww xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå