Dinoman Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har to pc'r stående i lag, de har begge vert sitt sett med tråløse tastatur og mus. Den ene har Logitech mens den andre har Elements (rema 1000). Problemet er at når jeg bruker den ene musen, fungerer ikke den andre. Er dette et problem som dere har opplevd som har flere tråløse enheter? Og ville det fungere med TO Logitech oppsett? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ja det vil fungere med 2 logitech oppsett fordi du har mulighet til å bruke flere kanaler som de bruker til å kommunisere med... Dvs. du bruker forskjellige kanaler på vært oppsett... Når det gjelder det oppsettet du har så prøv å bytt kanal på logitech oppsettet. du finner knapper under musa og tastaturet Lenke til kommentar
knatten Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har to trådløse Logitech-oppsett, det fungerer fint. Jeg har til og med samme hovedkort og minne som deg! (Sikkert viktig) Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Den ene har Logitech mens den andre har Elements (rema 1000). Når du først nevner denne, er den noe bra? sånn til spilling f.eks? Lenke til kommentar
Dinoman Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Elements (Rema 1000) Er vell ikke det beste utstyret til spill nei... Men funker helt greit til vanlig data ting. Musa er av en veldig billig kvalitet og virker litt sein... Lenke til kommentar
Dinoman Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Har foresten prøvd å bytte kanal, uten at det hjalp noe. Lurer på om det er noe annet som ligger å skurrer en plass. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har også flere Logitech enheter som fungerer utmerket sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå