mcgroven Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Snikespillet Velvet Assassin kommer ikke før over nyttår. Les mer Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Desverre. Kanskje ikke saa overaskende - har jo blitt mer standard at spill utsettes enn at det kommer paa foerst tilkjennegjort dato. Uansett meget synd. Var paa topp 3 vinterkos-listen min. Jaja kanskje rekker den fremdeles en vinterlansering. Men blir ikke overasket om det faar en ny forsyvning - hoest 09? Endret 10. september 2008 av maypenray Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 det er greit med litt spill over nyåret også... vi har fortsjatt hatt ett heidundranes spille år i år... jeg for min del ligger noen år bak alle her har jeg på følelsen av, har ikke nådd drømmefall spillet ennda :-O Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jag skulle ønske flere spill ble utsatt, det er altfor mange som kommer nå de nærmeste månedene uansett. Bare ikke de utsetter Gears 2 da seff. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror jeg klarer meg uten den traktorlesba i noen måneder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg