Bakke Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Katt og mus-leken er snart i gang igjen i et splitter nytt kapittel av "Inside Man". Les mer Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Likte veldig godt "Inside man", så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Inside Man var genial, derfor har jeg liten tro på dette. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ser ingen grunn til å lage en oppfølger til Inside Man. Historien ble jo fint rundet av sist. Tror heller ikke de klarer å komme opp til nivået som i første filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tja, jeg er positivt jeg. Ingenting er som en god kuppfilm, og selv om The Bank Job skuffet litt, så har jeg fortsatt trua på at det finnes noen smarte huer der ute som kan komme opp med noen geniale ideer. Samspillet mellom Owen og godeste Denzel var jo også herlig forrige gang. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nettopp fordi Inside Man ble så fint avrundet, og var en såpass bra film er det en dårlig ide å spinne videre på historien. Nei, gi oss heller nye karakterer og helt ferskt plott (slik Inside Man var), gjerne med Clive Owen på laget - han er tross alt et av Hollywoods beste kort på skuespillerfronten de senere åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg