na1t Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg jobber selv i servicebransjen og vet at selv om kunden alltid har rett så er det ikke like enkelt å praktisere dette. Derfor, når du begynner å kaste dritt i mailer så blir det komplett umulig å ta deg seriøst! Skjerp tonen din, bli seriøs - så får du også seriøse svar! *risteoppgittpåhode* kjeft a din branjsehore! uansett; gjør de en dårlig jobb gidder jeg ikke stryke dem over håra.. vil bare si hva jeg mente, banna ikke eller no, var kanskje bare litt kvass, i håp om at de skulle "våkne". Jeg vet også at det ikke krever noe uinversitetsutdannelse for å jobbe i kundeservice, men vit nå hvertfall at jeg er kunde og skal ha service.. har ikke bestilt ennå.. fikk til slutt et telefonnummer ut av dem til spare parts, men det var seff et fax nummer *piiiiiiiiip skrrrrrrrrrr uiiiiiiiii* Lenke til kommentar
lordond Skrevet 27. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2003 Hvor vanskelig er det og finne et telefonnr. Hvorfor sender folk mail til teknisk support og spør etter tlfnr! Det er jo like dumt som å maile kundeservice og stille tekniske spørsmål når Dell har en teknisk support. Sentralbordet til Dell i Norge: 67 11 68 00 Sentralbordet til salg: 23 16 23 57 Spareparts: 23 16 22 67 Ofte er det smart og stille spørsmålene til rett sted for å få svar. tekniske spørsmål til teknisk support, ordre og leveranse spørsmål til kundeservice og spørsmå om telefonnr til sentralbordet. Hvis folk lærer seg dette så kanskje de bitcher mindre til forumet om trivielle saker og vi kan bruke det litt mer nyttig Lenke til kommentar
na1t Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2003 hadde du giddi å lest posten hadde du skjønt at det ikke var situsjonen, jeg ba om info anngående bytte av skjermkort.. tok et par mailer før de skjønte det, og ga meg et nummer! dust Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2003 hvorfor oppgraderer du fra gf4 440go til radeon 9000?radeon kortet er ikke særlig mye raskere å forskjellen i de fleste spill vil nok være knapt merkbar... tror uansett at en slik oppgradering ikke vil være lønnsom med tanke på hva du må gi for r9000 modelen som du må regne med blir firesifret... Lenke til kommentar
na1t Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2003 poenget er at radeon kortet har 64 MB ram.. geforce 4 kortet har bare 32.. dessuten er det jo litt raskere! Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 29. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2003 Hvis du nå får kjøpt nytt kort, er der litt nyttig info i forbindelse med byttingen her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33225 Og noen ord om at ATi er raskere enn NVIDIA her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33223 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå