Gå til innhold

dell hell?


na1t

Anbefalte innlegg

Jeg jobber selv i servicebransjen og vet at selv om kunden alltid har rett så er det ikke like enkelt å praktisere dette. Derfor, når du begynner å kaste dritt i mailer så blir det komplett umulig å ta deg seriøst!  

 

Skjerp tonen din, bli seriøs - så får du også seriøse svar!

*risteoppgittpåhode*    :grumpy:

 

kjeft a din branjsehore! ;)

 

uansett; gjør de en dårlig jobb gidder jeg ikke stryke dem over håra.. vil bare si hva jeg mente, banna ikke eller no, var kanskje bare litt kvass, i håp om at de skulle "våkne". Jeg vet også at det ikke krever noe uinversitetsutdannelse for å jobbe i kundeservice, men vit nå hvertfall at jeg er kunde og skal ha service..

 

har ikke bestilt ennå.. fikk til slutt et telefonnummer ut av dem til spare parts, men det var seff et fax nummer *piiiiiiiiip skrrrrrrrrrr uiiiiiiiii* ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor vanskelig er det og finne et telefonnr. :roll:

Hvorfor sender folk mail til teknisk support og spør etter tlfnr! Det er jo like dumt som å maile kundeservice og stille tekniske spørsmål når Dell har en teknisk support.

 

Sentralbordet til Dell i Norge: 67 11 68 00

Sentralbordet til salg: 23 16 23 57

Spareparts: 23 16 22 67

 

Ofte er det smart og stille spørsmålene til rett sted for å få svar. tekniske spørsmål til teknisk support, ordre og leveranse spørsmål til kundeservice og spørsmå om telefonnr til sentralbordet. Hvis folk lærer seg dette så kanskje de bitcher mindre til forumet om trivielle saker og vi kan bruke det litt mer nyttig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...