jonnor Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Om Lauchpad er en åpen eller lukket programvare er forsåvidt ett fett mener jeg, det som er viktig er i hvilken grad de kommuniserer bugs og endringer upstream, og i hvilken grad de synkroniserer når upstream er oppdatert. Per dags dato later det til at dette praktisk talt ikke skjer, noe jeg synes er meget dårlig, og jeg vil ikke komme til å bidra til Launchpad før dette er skjerpet inn. Hovedsaklig er det språk de er dårlige på, det andre har jeg ikke satt meg så veldig inn i. Men jeg må si meg enig med Del, at det å pushe Linux ut til folk er meget viktig. Tradisjonelt sett er det jo dette noe de andre store distribusjonene ikke har fokusert veldig på. Dersom man ønsker å lykkes blant "vanlige folk" trengs det markedsføring og hype, det er ikke slik at den teknisk beste løsningen "vinner" automatisk. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå