siberian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei, jeg har fått etterkommet mitt ønske om å bli slettet fra telefonkatalogen.no og 1881.no, men 180.no vil ikke slette meg. Hva kan jeg gjøre for å tvinge dem til å slette meg? TIA Lenke til kommentar
siberian Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Det har løst seg. Jeg sendte mail til support@nettkatalogen over midnatt og fikk til svar i dag tidlig at oppføringen var slettet. Kjapt levert. Jeg har tidligere sendt mail til [email protected], men det hjalp ikke. Er happy now! Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Hva er grunnen til at du gjør dette? Jeg mener, navnet ditt står også i telefonkatalogen min, vil du ha denne oppføringen slettet også? Endret 13. september 2008 av olemedkrutt Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det er ikke alle som ønsker å ha privat telefonnummer og/eller adresse tilgjengelig for allmennheten. Det kan være mange grunner til det. Endret 14. september 2008 av Jurist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå