kyrsjo Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hørt rykter om at det skal komme en ny modell snart. Noen som vet når? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nei, men det ligger vel i kortene at det vil komme en versjon med fjerde generasjon SuperCCD-brikke. Hilsen Martin Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Håper du får rett i det Martin. Uten at den koster alt for mye mer, da vil hvertfall jeg ha et Lenke til kommentar
Pjuk Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Har sendt mail til fuji om dette, og fikk til svar at det skulle komme et godt alternativ til 602Z iløpet av året. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Har sendt mail til fuji om dette, og fikk til svar at det skulle komme et godt alternativ til 602Z iløpet av året. Spennende... Når er det de pleier å slippe dem? Tror den gamle kom ca Mai 2002, er den nye å vente i mai i år? Noen som har en anelse om hvor mye den gamle modellen kommer til å synke i pris? Lenke til kommentar
teebee Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nå går det rykter om at fuji kommer med ny versjon av 602.. jeg har en kontakt som kan kjøpe det nåværende kamera til meg i USA, for rundt 3800,- tror dere at det nye kamera kommer til å bli så mye bedre og kanskje ikke så mye dyrere at jeg burde prøve å vente til dette kommer? (problemet da er at kontakten reiser bort om kun et par uker) Og hva vil foskjellen være, bortsett fra billedbrikka? Og vil forskjellen i kvatlitet være betydelig? Lenke til kommentar
perbl Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis dette kameraet får høyere oppløsning vil det i såfall være meget aktuelt som allroundkamera og actionkamera, foreløpig er jo S602Z det nærmeste man kommer hastigheten på en speilrefleks for under ti lapper. Lenke til kommentar
Pjuk Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei! På forumet hos dpreview.com er det en del diskusjoner om nytt S602. Det skal komme to nye modeller en med HR og en med SR bildebrikke. Kommer til å hete S7000( S900 el. 905 i USA)og slippes i juli. Litt merkelig at de ikke kommer før sommeren. Diskusjonen kan finnes på følgende link: http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...message=4594730 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå