jøkul ptro Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 har en del elektronisk støy på headsett fra dette HK sitt innebygde lydkort, vel og merke kun når jeg bruker front pluggen i kassa. støyen blir mindre når jeg kjører CPU throtling, men den forsvinner ikke helt.. typisk støy er vedvarende høyfrekvent "piping" og en del støy når jeg trykker på knapper, flytter vinduer og scroller i vinduer etc. oppsettet er: gigabyte X48-DS4 HK 4gb kingston value ram@800 intel core2 quad Q9550 2x radeon HD 4870 i crossfire antec P182 kasse raptor 150gb systemdisk samsung spingpoint F1 1tb disk generic dvd multibrenner samsung 226CW skjerm Legger merke til at audio inngangen for frontpanelet ligger rett ved cpu så det er sansynligvis her støyen kommer fra. hvordan blir jeg kvitt støyen uten å måtte bak for å bytte kabler i ett sett? (mellom headsett/stereo anlegg) forøvrig booter maskina hvis jeg skrur DTS interactive av, går helt fint å skru på men ikke av igjen? ett annet problem jeg har er at skjermbildet "rister" litt med jevne mellomrom, som om skjermbildet får små "ticks" Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 erm ja, støyen kom fra en billig mic jeg kjøpte i sverige.. *host host* bare å unplugge skiten så forsvant støyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå