Superparanoid Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Finnes det noen enkel måte å resize alle bilder man har liggende i ei mappe, uten og måtte gjøre det manuelt på hvert enkelt bilde? Kan dette f.eks. gjøres i Photoshop CS3? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja, File --> Scripts --> Image Processor. (I PS altso.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er muligens et valg i Bridge? Jeg selv bruker PS Elements, og der kan jeg eksportere alle bildene til et passende format (hvor størrelse er et av kriteriene). Det er mulig at bridge lar deg gjøre det samme ? Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bruker ein Bridge finn ein Image processor under Tools --> Photoshop. Ein kan vel ogso bruke batch-funksjonen, men då trur eg ein må lage ein action. Image processor er mykje enklare. Web photo gallery kan for so vidt ogso brukast vil eg tru, men då får ein jo ein del ekstrafiler som må/kan slettast. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Perfekt! Akkurat det jeg så etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå