Gå til innhold

Dårlig lyd i C&C Generals

Anbefalte innlegg

Jeg hare problemer med lyden når du har runna spillet altså den siste filmen med flya osv den hakker kommer og går lyden også noen steder i spillet har jeg disse problemene akkurat som de prater dobblelt noen ganger også i siste videoen i siste avsluttnings filmen hakker litt samtidig med lyden hakker.. noen som har noen ide om hva som er galt? jeg har directX 8.1 SB Live 512 mb ram Pentium 4 1600 mhz, PlextorWriter 16/10/40A cd writer, windowsXp Pro og GF 3 64 mb ram :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hare problemer med lyden når du har runna spillet altså den siste filmen med flya osv den hakker kommer og går lyden også noen steder i spillet har jeg disse problemene akkurat som de prater dobblelt noen ganger også i siste videoen i siste avsluttnings filmen hakker litt samtidig med lyden hakker.. noen som har noen ide om hva som er galt? jeg har directX 8.1 SB Live 512 mb ram Pentium 4 1600 mhz, PlextorWriter 16/10/40A cd writer, windowsXp Pro og GF 3 64 mb ram :o

Merkelig, jeg kjenner en med samme maskin men med mindre ram. han runda spillet da jeg var der og videoen hakket ikke :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...