woptidu Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hepp! Skulle oppdatere programvaren på min gamle Nokia N95 (ikke 8GB-utgaven) før søss tok over den, men midt i prosessen påstår Nokia Software Updater (NSU) at forbindelsen med telefonen var brudt - til tross for at USBkabelen jeg brukte fremdeles var koblet til. Alt lå nemmelig på stuebordet og jeg lå langflat på sofaen uten å være i nærheten.. Så at progressindikatoren tikket fremover til ca 50% før dette skjedde. Når jeg skrur på telefonen nå, kjenner jeg den vibrerer som vanlig og baklyset tennes - men det er også alt som skjer. Har prøvd å holde telefonen helt avskrudd (tatt ut batteriet) i 5min men fremdeles starter ikke telefonen og pc-en indikerer heller ikke at den er tilkoblet. Tips? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette har skjedd med meg også, sendte den inn til autorisert nokia verksted og de fikk flashet den med sine maskiner (spesialbygget for sånne tilfeller så vidt jeg skjønte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå