Gå til innhold

TEST: ASUS P4PE "Black Pearl"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Si meg, har dere bare sett på kortet eller?

Litt dumt at dere ikke testet kortet på ytelsen og sammenlignet det med det "gammle" kortet mener jeg.

Si meg, har du lest testen? ;)

Kortet yter helt identisk med det "originale" P4PE, derfor brydde vi oss ikke om å repetere resultatene nok en gang.

Lenke til kommentar

synes det var ganske teit å lage dette til en test. Likte ikke artikkelen (dette er første gang jeg har kritisert en artikkel) :cry:

Dere burde heller lagt frem en 1 sides visning av kortet der dere sier design forskjell, ramser bundle, nevner at det har lik ytelse og pris.

Lenke til kommentar
Dere burde heller lagt frem en 1 sides visning av kortet der dere sier design forskjell, ramser bundle, nevner at det har lik ytelse og pris.

Ok, forstår jeg deg rett hadde det vært ok om vi ikke delte opp artikkelen i fire sider?

Lenke til kommentar
Er det noe spesielt med den nederste PCI-porten siden den er blå eller er det bare "design"?

Den blå PCI-porten kan også benyttes til noe kalt "ASUS SpaceLink". Dette er et utvidelseskort som gir støtte for Bluetooth, 802.11a og 802.11b. Om slike kort er til salgs her til lands er jeg litt i tvil om.

Lenke til kommentar

Kortet yter helt identisk med det "originale" P4PE, derfor brydde vi oss ikke om å repetere resultatene nok en gang.

Vel, syns dere kunne ha gitt noen clues hvordan ytelsen var i stede til å linke tilbake til den "gammle".

Lenke til kommentar

Vel, syns dere kunne ha gitt noen clues hvordan ytelsen var i stede til å linke tilbake til den "gammle".

Jeg synes det er nok clues at de sier det yter identisk. Altså helt likt som det gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...