sinnadyr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Skulle tilbakestille 360'n min til min originale firmware siden jeg ville ha live tilbake igjen. Nå har det seg slik at midt under denne prosessen hang programmet jeg brukte (Nyeste firmware toolbox, 4.8) seg helt opp. Holdte tolmodigheten oppe og håpet det skulle gå videre ettervært, men akk nei. Nå har tydeligvis rom'en en litt maltraktert firmware, noe som gjør at drevet vil ikke utløse disken som er inni og har fått den alt for kjente Red Ring Of Death. Tenker om jeg i det minste får til å utløse platen, om det kan gjøre noe? Tenker også på mulighetene for å kjøpe et nytt dvd-drev. Har Hitachi-spilleren (78). Takker for alle svar Ikke dyrt med en ny boks nå for tiden men har utrolig lyst til å få fiksa det selv. Endret 9. september 2008 av sinnadyr Lenke til kommentar
Parted Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror dette nettop ble besvart i en tidligere tråd. Det kan gjøres, men da må du ha firmware med nøkkel intakt. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 fant ut det der, og ja... har det. Bare så kjipt at drevet har fått gangsperre Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nok en god grunn til å ikke tukle med Boxen. Lenke til kommentar
barney Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nok en god grunn til å ikke tukle med Boxen. At folk flest holder seg unna chipping er vel det eneste positive MS kan ta ut av RROD-helvete de har Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Det er ikke noe problem å åpne skuffen, ta av frontdekselet, og kikk midt under dvd-romen, der er det et lite hull, inn der stikker du en lang tynn "ting" og presser litt, da kommer dvd skuffen ut Når du har fått ut plata, så sender du boksen inn til support, og får den fikset for RRoD Og som en sier over her, man skal ikke tukle med boksen... Man skal få det gjort av noen som kan det, en umoddet xbox er ikke verdt en dritt.... Men hvorfor skal du flashe tilbake?? er du blitt utestengt fra live?? Hvis du ikke er det, så er det bare å spille i vei, bare sjekk at spillene har stealth patch først Endret 11. september 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nok en god grunn til å ikke tukle med Boxen. At folk flest holder seg unna chipping er vel det eneste positive MS kan ta ut av RROD-helvete de har Folk flest har vel moddet boksen sin??? Og hvis boksen får rrod med chip montert, så er jo ikke det værre enn at man tar chipen ut før man sender boksen inn Lenke til kommentar
baltie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Folk flest? Jeg kjenner ingen som har moddet xboxen sin... Heller ikke jeg, og det kunne heller ikke falt meg inn. Og det spørs om det går så bra. Har man først åpnet boksen sin, så er man utenfor garantiordningen. Tviler på at du får fikset RRoD-problemet gratis i så fall. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Folk flest? Jeg kjenner ingen som har moddet xboxen sin... Heller ikke jeg, og det kunne heller ikke falt meg inn. Og det spørs om det går så bra. Har man først åpnet boksen sin, så er man utenfor garantiordningen. Tviler på at du får fikset RRoD-problemet gratis i så fall. Hvis man har vært så dum å ødelegge garantimerket, så er det ikke håp nei Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vel, folk flest ønsker vel å være lovlige borgere. Mens noen trosser grensene. Har ikke moddet min box, og kjenner ingen som har gjort det. Den eneste konsollen jeg har moddet er PSP, men den er jo nesten ubrukelig uten mod(masse nyttige og kule homebrews. Piratkopier er fyfy og brukes ikke.) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Folk flest har vel moddet boksen sin???Og hvis boksen får rrod med chip montert, så er jo ikke det værre enn at man tar chipen ut før man sender boksen inn Er verre en det gitt, siden du mister garantien når du åpner boksen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Folk flest har vel moddet boksen sin???Og hvis boksen får rrod med chip montert, så er jo ikke det værre enn at man tar chipen ut før man sender boksen inn Er verre en det gitt, siden du mister garantien når du åpner boksen Du leste ikke det som står lenger opp her nei... Du kanskje mister garantien når du åpner boksen din, men det gjør ikke jeg... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Det er ikke noe problem å åpne skuffen, ta av frontdekselet, og kikk midt under dvd-romen, der er det et lite hull, inn der stikker du en lang tynn "ting" og presser litt, da kommer dvd skuffen ut Når du har fått ut plata, så sender du boksen inn til support, og får den fikset for RRoD Og som en sier over her, man skal ikke tukle med boksen... Man skal få det gjort av noen som kan det, en umoddet xbox er ikke verdt en dritt.... Men hvorfor skal du flashe tilbake?? er du blitt utestengt fra live?? Hvis du ikke er det, så er det bare å spille i vei, bare sjekk at spillene har stealth patch først Utrolig nok har ikke jeg det lille hullet Fatter ikke helt hvorfor, det er jo trossalt så godt som standard. Får se hva jeg kan få tukla til. Og til alle dere "vi-som-ikke-flasher-360'n-vår"-folka : Hvorfor svare på en tråd der dere har absolutt -null- å tilføye av nytitg info til omverdenen? Til alle "vi-skal-prøve-å-hjelpe-deg-med-problemet-uansett-hva-vi-synes-om-flashing"-folka : Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå